Logodiatrofis.gr
Τα νεα της Διατροφης

Ζήσε άφοβα! Ξεκίνα σήμερα μια καλή συνήθεια!

Είσαι νέος, αθλείσαι και δεν έχεις κανένα σύμπτωμα που να σε προβληματίζει. Φυσικό είναι να νιώθεις άτρωτος! Μέχρι τη μέρα που, τυχαία, κάνεις μια εξέταση αίματος και δείχνει ότι η χοληστερίνη σου είναι πάνω από το φυσιολογικό όριο. Ούτε που το φανταζόσουν, έτσι δεν είναι; Κι όμως! Δύο στους τρεις Έλληνες δεν γνωρίζουμε ότι έχουμε υψηλή χοληστερίνη, καθώς δεν κάνει διακρίσεις σε φύλα, βάρος ή ηλικίες – κι ούτε προειδοποιεί για την αύξησή της!

 

Υπάρχουν όμως και καλά νέα: Mπορούμε να την μειώσουμε και να φροντίσουμε την καρδιά μας, εντάσσοντας στην καθημερινότητά μας μερικές νέες, καλές συνήθειες. Αυτό είναι και το μήνυμα της νέας καμπάνιας ευαισθητοποίησης του Becel ProActiv που βγαίνει στον αέρα με πρωταγωνιστή τον Σταύρο – έναν αναρριχητή ο οποίος δεν φοβάται τα ύψη, μέχρι που μαθαίνει το ύψος της χοληστερίνης του!

 

Δεν πρόκειται για ταινία, αλλά αληθινή ιστορία βασισμένη σε πραγματικά δεδομένα. Ο νεαρός «πρωταγωνιστής» που αναρριχάται ατρόμητος κάθε φορά σε νέα ύψη,  δεν περίμενε ότι θα ερχόταν η στιγμή να έρθει αντιμέτωπος με το ύψος της χοληστερίνης του. Ο Σταύρος ήταν ένας μόνο από τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα 21 ημερών του Becel ProActiv που πραγματοποιήθηκε με την επιστημονική επίβλεψη του ΕΛ.Ι.ΚΑΡ. Σκοπός του προγράμματος ήταν να αναδείξει πως το Βecel ProActiv στην καθημερινή διατροφή βοηθάει στη μείωση της χοληστερίνης στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής.

 

Έτσι, ενώ ήταν απλώς ένας από τους δύο στους τρεις Έλληνες που δεν γνωρίζουν ότι έχουν υψηλή χοληστερίνη,  ο Σταύρος γίνεται σήμερα «πρεσβευτής» του Becel ProActiv, εξηγώντας  πώς, οι φυτικές στερόλες που περιέχει, μπορούν να μειώσουν αποτελεσματικά την «κακή» LDL χοληστερίνη

7-10%, ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής.  Και καταλήγει στο νέο του μόττο: Ζήσε άφοβα. Ξεκίνα σήμερα μια καλή συνήθεια!

 

«Το Becel ProActiv είναι ένα προϊόν που δημιουργήθηκε με μια σημαντική αποστολή να συμβάλλει στις διατροφικές συνήθειες και στην πρόληψη μέσα από τον υγιεινό τρόπο ζωής. Η αποστολή αυτή εμπνέει όλους εμάς στην Upfield να στηρίζουμε τους καταναλωτές μας κάθε μέρα, όχι μόνο με υγιεινές και γευστικές προτάσεις αλλά και συμβουλές για την υιοθέτηση καλών συνηθειών. Χαιρόμαστε που με την επιστημονική επίβλεψη του ΕΛ.Ι.ΚΑΡ. δημιουργήσαμε τη νέα καμπάνια του Becel ProActiv με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού στο θέμα της χοληστερίνης και ευελπιστούμε να εμπνέουμε όλο και περισσότερους να ξεκινήσουν σήμερα μια καλή συνήθεια» ανέφερε σχετικά η Jane Πετροπάκη, Marketing Manager του Becel ProActiv.

 

To τηλεοπτικό σποτ επιμελήθηκε η Solid Ηavas.

Εταιρεία παραγωγής: Top Cut Modiano

Σκηνοθεσία: Στάθης Μουρδουκούτας

 

 

Δες εδώ το πρόγραμμα των 21 ημερών του Becel ProActiv

https://www.pro-activ.com/el-gr/odigos-meiosis-xolisterinis/21-days-challenge

 

 

Σχετικά με την Upfield

 

Στην Upfield νοιαζόμαστε για τον άνθρωπο, αλλά και τον πλανήτη, ​ γι’ αυτό το όραμά μας είναι ένα «Καλύτερο μέλλον με βάση τη φυτική διατροφή». Θέλουμε να προσφέρουμε γευστικά, φυσικά και θρεπτικά τρόφιμα που όλοι θέλουν να γευθούν και οι chef να δημιουργήσουν με αυτά.

Σκοπός μας είναι να ενισχύσουμε την υγεία των ανθρώπων, να βελτιώσουμε την καθημερινότητά τους, προστατεύοντας, παράλληλα, τη βιωσιμότητα του πλανήτη μας.​

Είμαστε ο μεγαλύτερος όμιλος παραγωγής και εμπορίας τροφίμων φυτικής προέλευσης στον κόσμο, ιδιαίτερα στην κατηγορία φυτικών προϊόντων επάλειψης (spreads) & φυτικών μη-γαλακτοκομικών προϊόντων εναλλακτικών των τυριών. Είμαστε μια νέα εταιρεία που ιδρύθηκε το 2018, αλλά τα προϊόντα μας είναι γνωστά εδώ και πολλά χρόνια. Πρωτοπόροι από το 1871 στην κατηγορία των φυτικών spreads (όπως το Βιτάμ), διαθέτουμε ασύγκριτη εμπειρία, τεχνογνωσία αλλά και δημιουργικότητα. Από το 2020 στην οικογένεια της Upfield ανήκουν και τα 100% vegan προϊόντα VIOLIFE, τα οποία παράγονται εδώ και 30 χρόνια στη Δράμα και εξάγονται σε πάνω από 60 χώρες στον κόσμο.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον ιστότοπό μας www.upfield.com και www.upfieldprofessional.com/el-gr

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ