Ειδήσεις

Η "Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης" νικήτρια στην κατηγορία "Επιτυχημένη Έναρξη Εξαγωγών" Τα νέα της Διατροφής

-μία πρωτοβουλία του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδας (ΙΠΕ) τα οποία διοργανώνουν με την εταιρεία Boussias Communications.

Η Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης ανεδείχθη νικήτρια στην κατηγορία "Επιτυχημένη Έναρξη Εξαγωγών", παρουσιάζοντας το case study της αγοράς της Γαλλίας. Το 2012 εγκαινιάστηκε η παρουσία των βιολογικών αφεψημάτων με κρόκο Κοζάνης στο κανάλι του φαρμακείου, επιτυγχάνοντας την τοποθέτηση κατά το λανσάρισμα σε 300 σημεία, λειτουργώντας σε συνέργεια με τα περίπου 600 σημεία πώλησης σε καταστήματα βιολογικών προϊόντων και delicatessen. Το συγκεκριμένο κανάλι πώλησης κρίθηκε το κατάλληλο περιβάλλον, ώστε να αναδειχθούν οι ευεργετικές ιδιότητες του προϊόντος, εκτός από το gourmet χαρακτήρα του πολύτιμου καρυκεύματος, που σε κάθε περίπτωση "τιμά" η γαλλική γαστρονομία.

Η Γαλλία είναι μία από τις 25 αγορές που συνθέτουν το δίκτυο εξαγωγών της Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης -αυτή τη στιγμή η σειρά αφεψημάτων με κρόκο Κοζάνης διατίθεται σε περίπου 2.500 σημεία στην Ελλάδα (supermarkets, επιλεγμένα καταστήματα τροφίμων και café), ενώ έχει παρουσία σε Κύπρο, Αγγλία, Γερμανία, Ισπανία, Βουλγαρία, Πολωνία, Τσεχία, Ελβετία, Γαλλία, Βέλγιο, Νορβηγία, Ολλανδία, Ρωσία, Σλοβενία, Ουκρανία, Κουβέιτ, Κατάρ, Μπαχρέιν, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αυστραλία, Ιαπωνία, Χονγκ Κονγκ, Ινδία και Καναδά. Παράλληλα, μέσω της συνεργασίας μας με την εταιρεία παραγωγής και διανομής τροφίμων Γαία Τρόφιμα (GAEA), η συλλογή των πρωτοποριακών αφεψημάτων διατίθεται, μεταξύ άλλων, και στην Αμερική.

Η επέκταση της διεθνούς μας παρουσίας παραμένει στο επίκεντρο της προσπάθειας -το ποσοστό των εξαγωγών αγγίζει πλέον το 45% των συνολικών πωλήσεων με σταθερά ανοδική πορεία-, όπως και η συνεχής ενδυνάμωση του εθνικού δικτύου μας. Είναι, εξάλλου, ενθαρρυντικό ότι τόσο το εγχώριο όσο και το διεθνές κοινό ανταποκρίνονται θετικά στα προϊόντα μας, χάρη στα μοναδικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά τους –συνδυασμός ποιοτικών α' υλών και ευεργετικής δράσης για τον οργανισμό.

Σε αυτή τη φάση ανάπτυξης της Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης παραμένει ιδιαίτερα υψηλή η επένδυση στον τομέα Έρευνας & Ανάπτυξης νέων καινοτομικών προϊόντων με κεντρικό άξονα το "χρυσάφι της ελληνικής γης" και τη μοναδική, διεθνώς αναγνωρισμένη ποιότητα και επιστημονικά τεκμηριωμένη δράση του, καθώς και στις ενέργειες επικοινωνίας και προώθησης με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς τους, την προσέλκυση καταναλωτών και την εδραίωση στις επιμέρους αγορές.

Η διάκριση στα Sales Excellence Awards 2013 προστίθεται στις βραβεύσεις που έχει λάβει η σειρά βιολογικών αφεψημάτων με κρόκο Κοζάνης από επίσημους, αξιόπιστους διεθνείς φορείς στη βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών, όπως το International Taste & Quality Institute, το οποίο απένειμε στη σειρά το Βραβείο Ανώτερης Γεύσης, αλλά και στο πλαίσιο εθνικών θεσμών, όπως τα βρετανικά Great Taste Awards. Οι διακρίσεις αυτές επισφραγίζουν τη δυναμική και τις ορθές επιχειρηματικές πρακτικές μίας ελληνικής εταιρείας με ισχυρό εξαγωγικό προφίλ και επιβεβαιώνουν την εξαιρετική ποιότητα και υπεροχή των προϊόντων της, προβάλλοντας την προστιθέμενη αξία που προσφέρουν, τόσο προς τους λιανέμπορους όσο και προς τους ίδιους τους καταναλωτές.

Με εκτίμηση,

Άγγελος Μάρκου
Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης / Γενικός Διευθυντής

Δείτε επίσης

'Η ΝΤΟΜΑΤΟΥΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΣΕ ΣΤΟ ΤΕΛΑΡΟ' στο PUBLIC Γλυφάδας

'Η ΝΤΟΜΑΤΟΥΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΣΕ ΣΤΟ ΤΕΛΑΡΟ' στο PUBLIC Γλυφάδας

Οι εκδόσεις Μίνωας και το Public Γλυφάδας σας προσκαλούν σε μια εκδήλωση για γονείς και παιδιά με αφετηρία το βιβλίο της Ελένης Πετρουλάκη «Η ντοματούλα που δεν χωρούσε στο τελάρο» και θέμα «Παιδική διατροφή και άσκηση».!

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία