Ειδήσεις

Ζυγίζω 48 κιλά, αλλά έχω κοιλιά. Τι να κάνω; Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση : Γεια σας! Ζυγίζω 48 κιλά, αλλά έχω κοιλιά. Τι να κάνω;

Απάντηση: Καλησπέρα σας,

Σας δίνουμε κάποιες γενικές διατροφικές συμβουλές οι οποίες συμβάλλουν στην απώλεια του κοιλιακού λίπους:

  • Καταναλώστε καθημερινά 3-4 ποτήρια πράσινο τσάι (οι κατεχίνες που περιέχει ενισχύουν το μεταβολισμό και συμβάλουν στην μείωση του κοιλιακού λίπους).
  • Προτιμήστε για την καθημερινή σας κατανάλωση τρόφιμα ολικής αλέσεως έναντι των λευκών (υπάρχει συσχέτιση κατανάλωσης τροφίμων ολικής αλέσεως και μείωσης περιμέτρου κοιλιάς).
  • Καταναλώστε καθημερινά 3 μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων χαμηλών σε λιπαρά (σύμφωνα με έρευνες, φαίνεται ότι διατροφές που είναι πλούσιες σε ασβέστιο συμβάλλουν στην αύξηση της λιπόλυσης).
  • Καταναλώστε 2-3 φορές την εβδομάδα ψάρια (τα ω3 λιπαρά που περιέχουν βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη η οποία συμβάλλει στη μείωση του κοιλιακού λίπους).
  • Αποφύγετε την κατανάλωση ζάχαρης και τροφίμων με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, όπως είναι το λευκό ρύζι, το ψωμί ή τα λευκά ζυμαρικά.
  • Καταναλώστε ημερησίως 3 μερίδες φρούτων με τη φλούδα τους και όχι με τη μορφή χυμού και 2 μερίδες λαχανικών με τη μορφή σαλάτας σε κάθε κύριο γεύμα σας, δίνοντας προσοχή στην ποσότητα του ελαιόλαδου.
  • Μη παραλείπετε να γυμνάζεστε 30-40 λεπτά ημερησίως.

Βιολέττα Τζεμολλάρι
Τελειοφ. Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr 
violettzemollari @ yahoo.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία