Ειδήσεις

Θέλω να χάσω 5 κιλά αλλά δεν μπορώ με τίποτα! Κυρίως με ενοχλεί η περιοχή της κοιλιάς Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση: Kαλησπερα σας,ευχαριστω και συγχαρητηρια για τη δουλεια σας και τις συμβουλες σας, θα ηθελα να σας ρωτησω κατι!

Ειμαι 25 χρονων κ εχω υψος 1.59 ,ειμαι 60 κιλα..ειχα χασει 25 κιλα πριν 4 χρονια..κανοντας διατροφη μονη μου,εμεινα σταθερη σε αυτα τα κιλα. τον τελευταιο χρονο προσπαθω να χασω λιγο ακομα..στοχος μου ειναι τα 5 κιλα ..αλλα δεν μπορω με τιποτα, τρωω υγιεινα και μου αρεσει, εχω αδυναμια στα γλυκα αλλα τρωω 1 φορα την εβδομαδα η καθολου μεσα στη βδομαδα! Γενικα δεν τρωω τηγανιτα,ζαχαρη και οτιδηποτε λιπαρο, δεν πινω συχνα αλκοολ ,πινω πολυ νερο ,κανω 3 ή 4 μικρα γευματα ,γυμναζομαι 4-5 φορες την εβδομαδα διαρκειας 1-2 ωρες..εχω απογοητευτει και δεν ξερω τι αλλο να κανω και τι μπορει να φταιει... κυριως με ενοχλει η περιοχη της κοιλιας,  αν μπορειτε δωστε μου καποια συμβουλη θα ητανε πολυ σημαντικη για μενα. Μερικες φορες νιωθω πως θελω να τα παρατησω γιατι πιεζομαι καποιες στιγμες χωρις αποτελεσμα! Σας ευχαριστω πολυ!

Απάντηση : Καλησπέρα σας, το βάρος είναι φυσιολογικό αναλογικά με το ύψος σας (ΔΜΣ = 23,7). Από αυτά που μας αναφέρατε φαίνεται να έχετε πρόβλημα με τοπικό πάχος, επομένως δώστε έμφαση στις ακόλουθες οδηγίες για μείωση της αποθήκευσης λίπους στην κοιλιά :  

  1. Πίνετε καθημερινά 3-4 ποτήρια πράσινο τσάι: Το μυστικό του βρίσκεται στις κατεχίνες, φυσικά αντιοξειδωτικά του τσαγιού, που σύμφωνα με έρευνες ενισχύουν το μεταβολισμό και συμβάλλουν στη μείωση του σπλαγχνικού (κοιλιακού) λίπους
  2. Καταναλώνετε καθημερινά τρόφιμα ολικής αλέσεως (ψωμί πολύσπορο, καστανό/αναποφλοίωτο ρύζι,  δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως): Αυτό οφείλεται στην αυξημένη περιεκτικότητα των τροφίμων ολικής αλέσεως σε σύνθετους υδατάνθρακες, οι οποίοι σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες δεν προκαλούν απότομες αλλαγές στα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και μειώνουν το ρυθμό της λιπογένεσης.
  3. Καταναλώνετε καθημερινά 3 μερίδες γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά (γάλα, γιαούρτι, τυρί), δεν υπάρχει πρόβλημα στην κατανάλωση κατσικίσιων γαλακτοκομικών, αρκεί να είναι χαμηλών λιπαρών: Νεότερες επιστημονικές έρευνες δείχνουν ότι η καθημερινή πρόσληψη 3 μερίδων ημίπαχων γαλακτοκομικών, προσδίδουν στον οργανισμό την απαιτούμενη ποσότητα ασβεστίου για τη ρύθμιση του μεταβολισμού και την καύση λίπους. Συγκεκριμένα, όταν η πρόσληψη ασβεστίου από την τροφή είναι υψηλή, αυξάνεται η συγκέντρωσή του στο αίμα με αποτέλεσμα να μειώνεται η έκκριση της ορμόνης καλσιτονίνης, η οποία εμποδίζει τη λιπόλυση και να αυξάνει την αποθήκευση λίπους με τη μορφή τριγλυκεριδίων στο λιπώδη ιστό. Μάλιστα, σε μια μελέτη που έγινε στο Πανεπιστήμιο του Τενεσί διαπιστώθηκε ότι οι παχύσαρκοι ενήλικες που έτρωγαν 3 μερίδες ημίπαχο γιαούρτι την ημέρα σε συνδυασμό με ισορροπημένη  διατροφή έχασαν 22% περισσότερο βάρος, 61% περισσότερο σωματικό λίπος και 81% περισσότερο λίπος στο στομάχι από αυτούς που δεν έτρωγαν γιαούρτι.
  4. Καταναλώνετε 2-3 φορές εβδομαδιαία ψάρια: η υψηλή περιεκτικότητα των ψαριών σε ω-3 λιπαρά οξέα βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη, η οποία βοηθά στην ενδυνάμωση των μυών και στη μείωση του λίπους της κοιλιάς.

Τίνα Καραΐσκου
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, ΒSc
Επιστημονική Συνεργάτης της Ομάδας ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
karaiskou @ logodiatrofis.gr & tinakaraiskou @ gmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας, θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία