Ειδήσεις

Είμαι υπέρβαρη, πάνω από 100. Τι να κάνω για να χάσω τα κιλά και να μη τα ξαναπάρω; Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση: Γεια σας είμαι 53 χρονών. Έχω οστεοαρθρίτιδα στα δυο γόνατα και κοίλες στη μέση. Είμαι υπέρβαρη, πάνω από 100. Κάνω δίαιτα μόνη μου. Σας παρακαλώ να μου πείτε τη γνώμη σας. Τι να κάνω για να χάσω τα κιλά και να μη τα ξαναπάρω;

Απάντηση: Ακολουθήστε τις παρακάτω διατροφικές συμβουλές, οι οποίες θα βοηθήσουν να επιτύχετε το στόχο σας:

  • Να ξεκινάτε πάντα την ημέρα σας με ένα καλό πρωινό, όπως ημίπαχο γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως, 1φρούτο ή 1 ποτήρι φυσικό χυμό φρούτων, βραστό αυγό ή ποσέ, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.
  • Να κάνετε μικρά και συχνά γεύματα. Το  κάθε σας γεύμα να απέχει 3-3,5 ώρες από το επόμενο.
  • Ενδιάμεσα των γευμάτων σας μπορείτε  να καταναλώνετε φρούτα με ωμούς-ανάλατους ξηρούς καρπούς, ημίπαχο γιαούρτι ή γάλα, creamcrackers σικάλεως με λίγο ημίπαχο τυρί.
  • Επιλέξτε προϊόντα ολικής αλέσεως, όπως καστανό/αναποφλοίωτο ρύζι, πλιγούρι, ζυμαρικά/δημητριακά ολικής.
  • Καταναλώστε φρούτα και πράσινα φυλλώδη λαχανικά. 5-6 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα είναι ικανές να καλύψουν τις ανάγκες του οργανισμού σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά συστατικά. 
  • Καταναλώστε 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρια (προτιμήστε λιπαρά ψάριαόπως, σολομό, σκουμπρί, σαρδέλα, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνη D και ω-3 λιπαρά οξέα), 1-2 φορές όσπρια, 1-2  φορές λαχανικά, 1 φορά άπαχο κόκκινο κρέας και 1 φορά ζυμαρικό ολικής αλέσεως.
  • Καταναλώστε  ένα ελαφρύ βραδινό, όπως τονοσαλάτα, κοτοσαλάτα, σαλάτα με βραστό αυγό, τοστ ή ότι είχατε για μεσημεριανό σε μικρότερη ποσότητα.
  • Αποφύγετε την κατανάλωση τροφίμων με πρόσθετη ζάχαρη, τηγανιτά, βαριές σάλτσες, μαγιονέζα, τρόφιμα τύπου fastfood.
  • Καταναλώστε καθημερινά 1,5-2 λίτρα νερό.

Μια επιτυχημένη απώλεια βάρους έγκειται στην αλλαγή των διατροφικών συνηθειών. Οπλιστείτε λοιπόν με υπομονή και επιμονή, κάνοντας τη νέα σας διατροφή τρόπο ζωής και θα βγείτε κερδισμένη!

Ιωάννα Βλάχου
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, BSc
Επιστημονική Συνεργάτης της Ομάδας ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
v.iwanna @ windowslive.com - vlachou @ logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία