Ειδήσεις

Θα ήθελα να μάθω, αν μπορώ να τρώω καθημερινά 2 γεύματα με φρουτοσαλάτα για να χάσω 10 κιλά Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...!

 

Ερώτηση: Ονομάζομαι Αλεξάνδρα Κ. Είμαι 72 κιλά,ύψος 1,70-και 45 ετών. Θα ήθελα να μάθω, αν μπορώ να τρώω 2 γεύματα με φρούτα (φρουτοσαλάτα) με 1 μπανάνα, 1 αχλάδι, 1 ακτινίδιο, 3 μπισκότα petit beure, 1 κουτ.μέλι, 1/2 φλυτζ. άπαχο γάλα. Πρώτον γιατί λατρεύω τα φρούτα και επειδή θέλω να χάσω 10 κιλά που πήρα τα τελευταία 2 χρόνια. Δεν εχω χρόνο πολύ στην διάδεση μου, και θα ήθελα να μάθω αν μπορώ να ακολουθήσω την διατροφή με τα φρούτα οπως σας τα περιέγραψα. Ευχαριστώ!

Απάντηση: Καλησπέρα, σύμφωνα με το βάρος και το ύψος σας, ο Δείκτης Μάζας σώματος σας υπολογίζεται στα 24,9 kg/m2 που σημαίνει ότι ανήκετε στην κατηγορία του φυσιολογικού. Ωστόσο σύμφωνα με τη μέθοδο Hamwi το ιδανικό βάρος σας βάρος υπολογίζεται στα 64kg. Χάνοντας 8 κιλά λοιπόν θα έχετε το ιδανικό βάρος αναλογικά με το ύψος σας.

Θα πρέπει να καταναλώνετε 5 γεύματα ημερησίως μαζί με τις φρουτοσαλάτες που αναφέρετε, ωστόσο η συγκεκριμένη φρουτοσαλάτα προσφέρει αρκετές θερμίδες στον οργανισμό, οπότε καλό είναι να την καταναλώνετε μόνο 1 φορά μέσα στη μέρα (δεκατιανό ή απογευματινό).

Για πρωινό μπορείτε να φάτε: γάλα & 4.σ. ή 1 μπάρα δημητριακά ολικής αλέσεως

Συνολικά η διατροφή σας, είναι καλό να στηρίζετε στην κατανάλωση των ακόλουθων τροφίμων:

  • Καθημερινά πρέπει να καταναλώνετε 2-4 μερίδες φρούτων, 1-2 σαλάτες και 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών.
  • 2 φορές εβδομαδιαία όσπριο ή λαδερό (αρακά, φακές, γίγαντες, μαυρομάτικα, ρεβίθια, σπανακόρυζο, φασολάδα, μπάμιες φασολάκια, μελιτζάνες, κουνουπίδι, αγκινάρες) & τυρί & 4-6 ελιές & 4κομ.πατάτες ή 1 φέτα ψωμί.
  • 1 φορά μακαρόνια/ρύζι/πατάτες εβδομαδιαία & σαλάτα & τυρί/κοτόπουλο/μπιφτέκια, κιμά & 4-6 ελιές.
  • 1 -2 φορές εβδομαδιαία κοτόπουλο & σαλάτα & 4-6 ελιές & & 4κομ.πατάτες ή 1 φέτα ψωμί ή 1φλ. Καστανό ρύζι ή μακαρόνια ολικής αλέσεως.
  • 1 -2 φορές ψάρι εβδομαδιαία & σαλάτα & 4-6 ελιές & & 4κομ.πατάτες ή 1 φέτα ψωμί ή 1φλ. Καστανό ρύζι.
  • 1 -2 φορές εβδομαδιαία κόκκινο κρέας (μοσχάρι, χοιρινό) & σαλάτα & 4-6 ελιές & 4κομ.πατάτες ή 1 φέτα ψωμί ή 1φλ. Καστανό ρύζι ή μακαρόνια ολικής αλέσεως.

Για βραδινό μπορείς να καταναλώνεις:

  • Τονοσαλάτα
  • ή αυγό βραστό ή ομελέτα με σαλάτα & τυρί
  • ή 1 τοστ & σαλάτα

Αθανάσιος Μελίστας
Τελειόφοιτος Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Επιστημονικής Ομάδας Logodiatrofis.gr
thanos.melistas(a)gmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,
 θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία