Ειδήσεις

Ποια τρόφιμα με κρατάνε χορτάτο στη δουλειά χωρίς να επιβαρύνουν το βάρος μου Συμβουλές & Tips

Αναρωτιέστε τι τρόφιμα θα μπορούσατε να πάρετε μαζί σας στη δουλειά;

 

 
 

Αναρωτώμενοι ποιο θα μπορούσε να ήταν αυτό το τρόφιμο που θα μας κάνει να νιώσουμε την πληρότητα καταναλώνοντάς το κατά την διάρκεια της δουλειάς, αλλά παράλληλα και να μην μας τρώει πολύ χρόνο στη παρασκευή. Κύριο μέλημά μας , είναι η επιλογή τροφίμων πλούσια σε πρωτεΐνη και υδατάνθρακα για να μας κρατούν ενεργητικούς στη δουλειά μας αλλά να είναι χαμηλά σε λιπαρά.

Κύρια έμφαση δίνουμε σε τρόφιμα ολικής αλέσεως (δημητριακά/ζυμαρικά, μπάρες, cream crackers σίκαλης, ψωμί πολύσπορο, καστανό/αναποφλοίωτο ρύζι), που αυξάνουν το κορεσμό, συμβάλλουν στη ρύθμιση του  σωματικού βάρους, , αλλά και στην καλή λειτουργία του πεπτικού μας συστήματος, μιας και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

Μία ακόμη αξιόλογη επιλογή είναι οι ανάλατοι ξηροί καρποί, όπου η υψηλή περιεκτικότητά τους σε ω-3 λιπαρά οξέα βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη, η οποία βοηθά στην ενδυνάμωση των μυών και στη μείωση του λίπους της κοιλιάς.

Ένα σάντουιτς ή τοστ με γαλοπούλα ή κοτόπουλο, τυρί και λαχανικά είναι μια επιλογή που μπορεί να μην αποτελεί το τέλειο μεσημεριανό αλλά σίγουρα μπορεί να το αντικαταστήσει επάξια προκειμένου να μην μείνουμε νηστικοί στη δουλειά.

Εάν η ώρα και οι συνθήκες μας το επιτρέπουν να καταναλώνουμε στη δουλειά κάποια σαλάτα που να περιλαμβάνει κάποιο είδος τροφίμου πλούσιο σε πρωτεΐνη όπως κοτόπουλο , τόνο , φέτα ή τυρί κίτρινο θα ήμασταν πλήρης μέχρι να σχολάσουμε.

Ένα άλλο τρόφιμο κατάλληλο για τις ώρες εργασίας και παράλληλα θρεπτικό είναι το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά. Μάλιστα, σε μια μελέτη που έγινε στο Πανεπιστήμιο του Τενεσί διαπιστώθηκε ότι οι παχύσαρκοι ενήλικες που έτρωγαν 3 μερίδες ημίπαχο γιαούρτι την ημέρα σε συνδυασμό με ισορροπημένη διατροφή έχασαν 22% περισσότερο βάρος, 61% περισσότερο σωματικό λίπος και 81% περισσότερο λίπος στο στομάχι από αυτούς που δεν έτρωγαν γιαούρτι.

Σε περιπτώσεις που το πραγματικά η πίεση του χρόνου είναι τέτοια που δεν μας επιτρέπει να σταματήσουμε αυτό που κάνουμε για να φάμε το γεύμα μας μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με ημίπαχο γάλα ή χυμό χωρίς ζάχαρη, οι οποίο μας δίνουν γρήγορα ενέργεια και είναι χαμηλής θερμιδικής αξίας.

Τσαμπίκα Κοντόγιαννου
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, BSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Ρόδος
Ιδρυτικό Μέλος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
kontogiannou @ logodiatrofis.gr

Το παρών άρθρο έχει δημοσιευθεί στο flowmagazine.gr

Δείτε επίσης

Κρητικά παξιμάδια | Ιδανικά για κάθε ώρα της ημέρας

Κρητικά παξιμάδια | Ιδανικά για κάθε ώρα της ημέρας

Η αναγνώριση  της  υψηλής θρεπτικής αξίας των κρητικών παξιμαδιών είναι αποδεκτή, μιας και όπως το ψωμί βρίσκονται στη βάση της Πυραμίδας της Μεσογειακής Διατροφής, γεγονός που συνιστά την καθημερινή κατανάλωσή τους.!

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία