Ειδήσεις

Tι πρέπει να κάνω για να διώξω το λίπος από την κοιλιά; Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση: Είμαι 18 χρονών, έχω ύψος 1,53 και ζυγίζω 51 κιλά. Θα ήθελα να σας ρωτήσω τι πρέπει να κάνω για να διώξω το λίπος από την κοιλιά. Περπατάω για μισή ώρα κάθε μέρα, πίνω 2 λίτρα νερό το λιγότερο και συνήθως δεν τρώω τίποτα το βράδυ μετά τις 8. Αυτά νομίζετε ότι αρκούν για να χάσω λίπος; Τι άλλο νομίζετε ότι πρέπει να κάνω; Θέλω να τονίσω ότι μου αρέσουν τα γλυκά, γι' αυτό ποια μπορώ να τρώω;

Το καθημερινό μου πρόγραμμα είναι το εξής:

ΠΡΩΙ: Γάλα με 3.5% λιπαρά και μια κουταλιά του γλυκού caotonic.

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: Συνήθως λευκό ψωμί με μέλι ή ένα κουλούρι λευκό Θεσσαλονίκης.

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Ότι έχουμε, μαζί με μια φέτα ψωμί.

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: Φρούτο και περπάτημα.

ΒΡΑΔΙΝΟ: Το ίδιο με το μεσημεριανό σε μικρότερη ποσότητα.

Πως σας φαίνεται; Θα ήθελα να απαντήσετε ξεχωριστά σε όλες μου τις ερωτήσεις. Ευχαριστώ!

Απάντηση: Αγαπητή,

Σε ενημερώνουμε ότι το  βάρος σου είναι φυσιολογικό όπως ορίζει και ο  δείκτης μάζας σώματος σου ο οποίος  είναι 21,7( με όρια 18,5-24,9) . Όπως μας δείχνει και η  εξίσωση Hamwi , η οποία ορίζει το ιδανικό βάρος ανάλογα με το ύψος ,το δικό σου ιδανικό βάρος είναι τα 46 κιλά. Καλό είναι να αντικαταστήσεις το λευκό ψωμί με μαύρο, να προτιμάς τα δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως και τα γαλακτοκομικά με 1.5% λιπαρά. Απέφυγε να τρως φαγητό βράδυ και προτίμησε κάποια σαλάτα με αυγό βραστό ή τος ή γιαούρτι με φρούτα και κανέλα ή δημητριακά ολικής αλέσεως.

Φρόντισε στη διατροφή σου να ακολουθείς τις βασικές οδηγίες για να μειωθεί η αποθήκευση λίπους στην κοιλιά:

  • Αντικατέστησε τα λευκά δημητριακά/ψωμί/ζυμαρικά με ολικής αλέσεως προϊόντα
  • 5-7 μερίδες φρούτων και λαχανικώνκαθημερινά
  • 2-3 μερίδες γαλακτοκομικώνκαθημερινά (1 ποτήρι γάλα  1.5% = 1 κεσεδάκι γιαούρτι 1.5%=30γρ. τυρί)
  • 10-12 ποτήρια υγρών καθημερινά
  • Να τρως καθημερινά 30γρ. ανάλατοι ξηροί καρποί
  • 8-11 μερίδες αμυλούχων τροφίμων(1 φέτα ψωμί = 2 φρυγανιές = 2 κράκερς = ½ κουλούρι θεσ/κης = 1/3 φλ. Ρύζι ή μακαρόνια = 1 μπάρα δημητριακών = ½ φλ. Δημητριακά πρωινού = 1 μέτρια βραστή πατάτα = 2 μπισκότα = αρακά = φασολάκια = μπάμιες)
  • 1 φορά εβδομαδιαία κόκκινο κρέας(μοσχάρι, χοιρινό)
  • 3 φορές εβδομαδιαία άσπρο κρέας(κοτόπουλο, ψάρι)
  • Για να ξεγελάσεις την επιθυμία σου για γλυκό μπορείς να καταναλώνεις φρούτα η γλυκά που δεν περιέχουν ζάχαρη όπως το παγωτό με stevia ,το ζελέ χωρίς προσθήκη ζάχαρης και μπισκότα χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Πρόσεξε τις ποσότητες και την συχνότητα που τα  καταναλώνεις . Συνίσταται η κατανάλωση γλυκών μέχρι 2 φορές την εβδομάδα από 100γρ.

Τέλος , καλό είναι να απευθυνθείς σε κάποιον πτυχιούχο διαιτολόγο- διατροφολόγο, ο οποίος θα προσαρμόσει τη διατροφή σου στις ανάγκες της ηλικίας σου.

Βιολέττα Τζεμολλάρι
Τελειοφ. Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr 
violettzemollari @ yahoo.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία