Θελω να χασω κιλα, περιπου 5 μεχρι τον Μαιο Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

 

 

Ερώτηση: Γεια σας. Ειμαι 16 χρονων, υψος 1.65 και βαρος 59.5. Θελω να χασω κιλα, περιπου 5 μεχρι τον Μαιο. Θελω ομως μεχρι τον Απριλιο να εχω χασει 2. Γενικα προσεχω τη διατροφη μου,και κανω γυμναστικη. Ειμαι σχετικα δραστηρια. Μπορειτε να μου προτεινετε καποιο προγραμμα διατροφης με αποτελεσματα? Προσπαθω εδω και μηνες αλλα δεν κανω προοδο. Το αντιθετο. Παιρνω βαρος πολλες φορες αντι να χανω. Δεν ξερω τι κανω λαθος. Ευχαριστω πολυ! 

Απάντηση: Αγαπητή,

Μάθε να τρώτε σωστά και ισορροπημένα. Ξεκίνησε την ημέρα σας με ένα καλό πρωινό, όπως γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως ή γάλα με ένα τοστ ή 2 φρυγανιές σίκαλης με μαλακή μαργαρίνη και μέλι ή μαρμελάδα. Συνέχισε μετά από 3-4 ώρες με ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι. Το μεσημέρι κατανάλωσε πρώτα την σαλάτα σας και μετά το γεύμα. Το γεύμα σας δεν πρέπει να είναι ούτε άνοστο, ούτε νερόβραστο. Μάθε να μαγειρεύετε σωστά και υγιεινά. Πρέπει να μαγειρεύετε 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρια, 1-2 φορές όσπρια, 1-2  φορές λαχανικά, 1 φορά κόκκινο κρέας και 1 φορά ζυμαρικά και δημητριακά. Το απόγευμα μπορείς να πιεις ένα ποτήρι φυσικό χυμό με 15 ανάλατα αμύγδαλα ή καταναλώστε 2 cream crackers σίκαλης  με λίγο τυρί ή 2 μπισκότα χωρίς ζάχαρη ή γιαούρτι με μέλι και ξηρούς καρπούς. Το βραδινό σας γεύμα πρέπει να είναι κάτι ελαφρύ, όπως μια σαλάτα με τόνο ή με σαλάτα με ένα βραστό αυγό ή 1 τοστ. Να πίνετε καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας αρκετά υγρά (1.5lt). Εντάξτε στην καθημερινή διατροφή σας 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών, 5-7 μερίδες φρούτων και λαχανικών, 30 γραμμάρια ανάλατων ξηρών καρπών και 2-3 φλιτζάνια πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες. Τέλος αύξησε την φυσική σου δραστηριότητα.

Έφη Δέδε
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, BSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Άνω Λιόσια
Ιδρυτικό Μέλος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
dede @ logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία