Ειδήσεις

Θέλω να χάσω 5 κιλά! Αν κόψω το ψωμί και το βράδυ τρώω σαλάτα θα τα καταφέρω; Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

 

Eρώτηση: Γεία σας, Είμαι 25 χρονών , έχω 1,63 ύψος και ζυγίζω 59 κιλά! Θέλω να χάσω 5 κιλά! Αν κόψω το ψωμί και το βράδυ τρώω σαλάτα θα τα καταφέρω; Γενικά έχω ισορροπημένη διατροφή. Επειδή εργάζομαι αρκετές ώρες προσπαθώ να τρώω υγιεινά σνακ αλλά καμιά φορά ξεφεύγω! Πόσο κακό είναι αυτό; Ευχαριστω πολύ! Θάλεια

ΑπάντησηΑγαπητή Θάλεια,  

ο Δείκτης Μάζας Σώματος σου είναι 22,2 που σημαίνει ότι το βάρος σου είναι στα φυσιολογικά όρια. Δεν θεωρώ απαραίτητο να κόψεις το ψωμί για να χάσεις βάρος. Πρέπει απλώς να κάνεις τους σωστούς συνδυασμούς και να προσέξεις την ποσότητα. Ακολούθησε μια ισορροπημένη διατροφή και το να ξεφύγεις και μια φορά δεν πειράζει. Μην παραλείπεις γεύματα, μιας και απορρυθμίζεται το αίσθημα πείνας-κορεσμού και είναι πιο εύκολο να καταναλώσεις λιπαρά ή γλυκά τρόφιμα. Ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες, προκειμένου να προσλαμβάνεις καθημερινά τα βασικά θρεπτικά συστατικά για την καλή λειτουργία του μεταβολισμού σου.  

  • Μη μένετε ποτέ νηστικοί για περισσότερο από 3-4 ώρες.
  • Αποφεύγετε τους απλούς υδατάνθρακες (λευκό ψωμί, ρύζι, ζυμαρικά, ζάχαρη) που προκαλούν υπερέκκριση ινσουλίνης. Αντικαταστήστε τα με καστανό ρύζι, καστανή ζάχαρη, ψωμί ολικής καθώς και ζυμαρικά ολικής άλεσης.
  • Προσθέστε στην καθημερινότητά σας τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες που μας προκαλούν τον κορεσμό, όπως είναι το αυγό, ψάρι, κόκκινο κρέας και κοτόπουλο.
  • Μη ξεχνάτε ότι τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αποβάλλουν το λίπος από τα κόπρανα, ενυδατώνουν τον οργανισμό και αυτό βοηθάει στον καλύτερο μεταβολισμό.
  • Μια αερόβια άσκηση 30 λεπτών θα συμβάλλει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στις καύσεις του λίπους.
  • Πίνετε 1,5lt νερό ημερησίως. Βοηθάει στη διάσπαση του λίπους και κατ’ επέκταση στην αποβολή τοξικών ουσιών. Ταυτόχρονα μας κρατάει ενυδατωμένους αλλά και κορεσμένους. Μην ξεχνάς την ενυδάτωση σου! Για να αποφύγεις τις κατακρατήσεις οι οποίες ευθύνονται για τη στασιμότητα ή και την άνοδο του δείκτη της ζυγαριάς κατανάλωνε καθημερινά 10-12 ποτήρια υγρών (νερό, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες, ρόφημα κρόκου Κοζάνης).
  • Πίνετε 2 φλιτζάνια πράσινο τσάι (χωρίς ζάχαρη) καθημερινά
  • Λαχανικά όπως μπρόκολο, λάχανο, κουνουπίδι βοηθούν στην αποτοξίνωση του συκωτιού άρα και στην αποβολή περιττών υγρών.

Μαργαρίτα Μπουλούμπαση
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Επιστημονική Υπεύθυνη Διαιτολογικής Μονάδας Λόγω Διατροφής Λάρισα (Αλκαζάρ)
mbouloumpasi @ logodiatrofis.gr & mbouloumpasi @ outlook.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία