Ειδήσεις

Θέλω να χάσω περίπου 10 κιλά .Κάτι κάνω λάθος? Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

 

Ερώτηση: Γεια σας!!Είμαι 20 χρονών έχω ύψος 1,70 και είμαι 70 κιλά! Δεν τρώω γλυκά ούτε ζάχαρη , ούτε λίπη. τρώω ψάρι 3 φορές την εβδομάδα, όσπρια 2 φορές την εβδομάδα, 1 φορά λαδερά και μια φορά τρώω βραστά αυγά! Δεν τρώω μετά τις 6 το απόγευμα και δεν καταναλώνω λευκό αλεύρι. Το Πρωί τρώω 3 φρούτα και ένα ποτήρι γάλα μετά τρώω το μεσημεριανό μου που  είναι η σαλάτα με το εκάστοτε φαγητό και το απόγευμα τρώω ένα φρούτο η μία μπάρα δημητριακών! Το πρωί γύρω στις 7 κάνω ποδήλατο για 20 λεπτά, μετά στις 10 κάνω τρέξιμο για 20 λεπτά και το απόγευμα κάνω ένα πρόγραμμα που βρήκα στο internet για 35 λεπτά https://www.youtube.com/watch?v7ea1BfxnlNo αλλά δεν χάνω κιλά και αυτό το κάνω εδώ και 2 μήνες! Θέλω να χάσω περίπου 10 κιλά .Κάτι κάνω λάθος? Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε γιατί δεν ξέρω τι άλλο να κάνω!!!

 Aπάντηση: Αγαπητή, συμφωνά με το ανώτερο ιδανικό σου βάρος με ΔΜΣ 24,9 δηλαδή 71,5 kg και το κατώτερο ιδανικό σου βάρος 18 το κατώτερο 52 kg θέλουμε τον μέσω όρο όμως τα 63kg .Ακολουθείς ένα αρκετά αυστηρό πρόγραμμα σε συνδυασμό με έντονη φυσική δραστηριότητα το όποιο δεν έχει απόδοση .Ξεκίνησε την ημέρα σας με ένα καλό πρωινό, όπως γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως με γάλα με ένα τοστ ή ένα φλιτζάνι φυσικό χυμό με ένα κουλούρι. Συνέχισε μετά από 3-4 ώρες με ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι. Το μεσημέρι κατανάλωσε πρώτα την σαλάτα σου και μετά το γεύμα. Το γεύμα σου δεν πρέπει να είναι ούτε άνοστο, ούτε νερόβραστο. Μάθε να μαγειρεύετε σωστά και υγιεινά. Πρέπει να μαγειρεύεις 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρια, 1-2 φορές όσπρια, 1-2 φορές λαχανικά, 1 φορά κόκκινο κρέας και 1 φορά ζυμαρικά. Απέφυγε να τηγανίζεις τις τροφές σου. Προτίμησε το ψήσιμο και το μαγείρεμα.

Το απόγευμα πιες ένα ποτήρι φυσικό χυμό ή καταναλώστε 2-3 cream cracker σικάλεως με λίγο τυρί ή μπισκότα πολυδημητριακών ή γιαούρτι με μέλι και ξηρούς καρπούς.

Το βραδινό σoy γεύμα πρέπει να είναι κάτι ελαφρύ, όπως μια σαλάτα με τόνο ή με σαλάτα με ένα βραστό αυγό ή 1 τοστ.
Να πίνεις καθ' όλη την διάρκεια της ημέρας 2-3 λίτρα υγρών (νερό, χυμο χωρίς ζάχαρη, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ημίπαχο γάλα, τσάι, ρόφημα κρόκου κοζάνης), ν' αποφεύγεις την ζάχαρη και το πολύ αλάτι (γαριδάκια, παστά, κονσέρβες).
Καλό θα ήταν να ακολουθήσεις ένα σχεδιασμένο προσωπικά για εσένα πρόγραμμα διατροφής βασισμένο στις ατομικές σου ανάγκες από κάποιον ειδικό κατόπιν να κανείς ένα ορμονολόγικο έλεγχο για να δεις αν οργανισμός σου δουλεύει σωστά.

Έφη Δέδε
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Άνω Λιόσια
Ιδρυτικό Μέλος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας

dede(a)logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

                                    θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία