Ειδήσεις

Θέλω μια μικρή βοήθεια στο θέμα των γευμάτων... Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

 

Eρώτηση: Καλησπέρα σας, Λόγω των υποχρεώσεων και των θεμάτων της υγείας της μητέρας μου, της καθιστικής ζωής στο σπίτι και πολλών ψυχολογικών προβλημάτων στην ζωή μου, άφησα τον εαυτό μου να κυλήσει πολύ. Όχι μόνο λόγω εικόνας του σωμάτος μου αλλά και θέματος υγείας. Αποφάσισα λοιπόν να αρχίσω να τρέφομαι σωστά και να περιορίσω τα ψυχολογικά ξεσπάσματα στην διαφυγή των έτοιμων φαγητών και ανθυγειηνών τροφών για την βελτίωση της ψυχικής διάθεσης που μόνο αντίθετα αποτελέσματα φέρνει. Ήρθα σε επικοινωνία και με μια παλια φίλη μου που την ξέρω από παιδί, είναι καθηγήτρια χορού για να ενταχτω σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής όπως έκανα παλιότερα με την ίδια. Χρειάζομαι όμως και την δική σας βοήθεια.  Είμαι 1,65 25 χρονων και ζυγίζω 80 κιλά. Γενικά δυσκολεύομουν πάντα να τρώω φρούτα μιας και μου προκαλούσαν πείνα μετά και έτσι έπινα και πίνω περισσότερους χυμούς. Θέλω μια μικρή βοήθεια στο θέμα των γευμάτων μιας και χρειάζεται ο οργανισμός μου για να επανέλθει στο σωστό βάρος καμια 20αρια κιλά αλλά χωρις να υπάρχει ο φοβος για μια ακομα φορα να γινει γιογιο. Για πρωινό έχω επιλέξει γάλα με δημητριακά ολικης ή ένα καφέ με μια μπάρα δημητριάκων Ενδιάμεσα ενα νεροποτηρο χυμο και μια μπάρα δημητριακων.
Μεσημεριανό το φαγητο της
ημέρας ανάλογως η ψητό ή κατσαρόλας χωρις σαλτσες + σαλάτα. Και για βράδυ 1-2 τοστ με γαλοπουλα και μιλνερ με μαυρο ψωμακι και βιταμ ή ένα γιαουρτι με δημητριακά και μέλι ή γάλα με δημητριακά. Κάποιες φορές το βράδυ σκεφτομαι να εντάξω μια σαλάτα με ένα βραστο αυγο αν δεν επιλέξω κάτι από τα προηγούμενα. Είναι εντάξει αυτό το πρόγραμμα; τι άλλο πρέπει να προσέξω για την διατροφή μου; Ευχαριστω.

Απάντηση: Αγαπητή, είναι πολύ σωστό που ξεκινάς να συνδυάσεις διατροφή και άσκηση γιατί είναι ο ιδανικός συνδυασμός για απώλεια βάρους αλλά και για μια καλύτερη διάθεση και ευεξία. Το πρόγραμμα διατροφής που περιέγραψες είναι ισορροπημένο. Μπορείς επίσης να προσθέσεις ακόμα ένα σνακ το απόγευμα (π.χ. φρούτα με ξηρούς καρπούς) και μετά να καταναλώνεις το βραδινό σου.

Επιπλέον θα σε βοηθήσει να καταναλώνεις 2 φλιτζάνια πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες, το οποί ενισχύει το μεταβολισμό και την καύση κοιλιακού λίπους. Προς την ίδια κατεύθυνση απώλειας λίπους συμβάλλει και η κατανάλωση νερού. Το νερό βοηθάει στη διάσπαση του λίπους και κατ' επέκταση στην αποβολή τοξικών ουσιών. Ταυτόχρονα μας κρατάει ενυδατωμένους αλλά και χορτασμένους.

 Ρούντου Αθηνά
Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος,Bsc
Επιστημονική υπεύθυνη διαιτολογικών μονάδων ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Κατερίνη-Λάρισα
Ιδρυτικό μέλος της Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας

 

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

                                    θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία