Ειδήσεις

Θέλω να μειώσω το βάρος μου και ειδικότερα το λίπος γύρω από την κοιλιά Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

 
Ερώτηση: Είμαι 24 ετών, περίπου 55 με 56 κιλά και 1.55 ύψος. Η μέρα μου είναι έτσι που δεν έχω την δυνατότητα να γυμνάζομαι και θέλω να μειώσω το βάρος μου και είδικότερα το λίπος γύρο από την κοιλιά. Σπουδάζω και το πρόγραμμά μου είναι έτσι όπου δεν με βοηθάει να τρώω σωστά, δηλαδή να τρώω μεσημεριανό. Στην σχολή έχω μάθημα μόνο 3 μέρες αλλά τα λεφτά δεν μου φτάνουν για να πάω σε κάποιο γυμναστήριο για να γυμνάσω το σώμα μου. Τι μπορώ να κάνω και πως μπορώ να φτιάξω το πρόγραμμα διατροφής μου ώστε να τρώω όλες τις μέρες ίδια και να μειώνετε το λίπος μου; Θα ήθελα αν γίνετε να χάνω περίπου ένα κιλό την εβδομάδα.

Απάντηση:  Αυτό που μπορείτε να κάνετε ώστε να μειώσετε το κοιλιακό λίπος είναι να:
  • Πίνετε καθημερινά 3-4 ποτήρια πράσινο τσάι (οι κατεχίνες ενισχύουν το μεταβολισμό και συμβάλουν στην μείωση του κοιλιακού λίπους)
  • Καταναλώνετε καθημερινά τρόφιμα ολικής αλέσεως (υπάρχει συσχέτιση κατανάλωσης τροφίμων ολικής αλέσεως και μείωσης περιμέτρου κοιλιάς)
  • Καταναλώνετε καθημερινά 3 μερίδες γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά
  • Καταναλώνετε 2-3 φορές εβδομαδιαία ψάρια (τα ω3 λιπαρά βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη η οποία βοηθά στην μείωση του λίπους της κοιλιάς)
  • Μικρά και συχνά γεύματα
  • Καθημερινή πρόσληψη πρωινού
  • Κατανάλωση τροφίμων από όλες τις ομάδες
  • Αυξημένη πρόσληψη υγρών
  • Συστηματική φυσική δραστηριότητα

Έφη Δέδε
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Άνω Λιόσια
Ιδρυτικό Μέλος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
dede(a)logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

                                    θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία