Ειδήσεις

The Bikini Diet! Εποχιακά Θέματα

The Bikini Diet! Για να φορέσεις χαρούμενη το μαγιό σου...
Α) Σωστή και γρήγορη απώλεια κιλών

  • Να έχετε ρεαλιστικούς στόχους: Ξεκινώντας διατροφή για να μειώσουμε το σωματικό βάρος, καλό είναι να έχουμε υπόψιν ότι μια φυσιολογική απώλεια βάρους κυμαίνεται στα 2-4 κιλά το μήνα. Ο οργανισμός μας δηλαδή πρέπει να χάνει 0,5 – 1 κιλό την εβδομάδα. Ό,τι παραπάνω χάνεται και σίγουρα με κόπο, δεν είναι λίπος αλλά μυς και υγρά. Το να θέλουμε να χάσουμε πιο γρήγορα το βάρος μας, είναι μια λάθος άποψη που φέρει αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που επιθυμούμε.
  • Μασάτε αργά κάθε μπουκιά: Το καλό μάσημα της τροφής βοηθάει την καλύτερη αξιοποίησή της από τον οργανισμό, καθώς επιτρέπει στα ένζυμα του σάλιου να διασπάσουν κάθε τροφή στα θρεπτικά συστατικά από τα οποία αποτελείται. Παράλληλα, όταν τρώτε αργά προλαβαίνει να φτάσει στον εγκέφαλο το μήνυμα του κορεσμού, με αποτέλεσμα να μην κινδυνεύετε να καταναλώσετε μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού από όση πραγματικά χρειάζεστε, από καθαρή λαιμαργία. Γι' αυτό άλλωστε τα άτομα που τρώνε υπερβολικά αργά είναι κατά κανόνα αδύνατα και παραμένουν έτσι μια ολόκληρη ζωή χωρίς να χρειάζεται να κάνουν δίαιτα.
  • Εκμεταλλευτείτε την καλοκαιρία για να αυξήσετε τη φυσική σας δραστηριότητα: η μεγαλύτερη διάρκεια της μέρα είναι μία καλή ευκαιρία για να ενισχύσετε τη σωματική άσκηση, που είναι ο πιο αποτελεσματικό τρόπος για την τόνωση του μεταβολισμού και την καύση λίπους. Έτσι, το καλοκαίρι μπορεί να τρώτε το ίδιο με το χειμώνα, αλλά αυτό το οποίο καίτε είναι πολύ περισσότερο!!! Επιπλέον, η καλοκαιρία βελτιώνει τη διάθεση και μειώνει την όρεξή. Συγκεκριμένα, η ευδιαθεσία η οποία προκαλείται σε σημαντικό βαθμό από την καλοκαιρία συμβάλλει στην αυξημένη έκκριση κατεχολαμινών, με κύριους αντιπροσώπους την αδρεναλίνη και τη νορ-αδρεναλίνη. Οι δύο βασικές ορμόνες του αυτόνομου νευρικού συστήματος είναι ισχυροί ανορεξιογόνοι θερμογενετικοί και λιπολυτικοί παράγοντες, που συμβάλλουν στην απώλεια βάρους, τόσο στο επίπεδο του περιορισμού της όρεξης όσο και σε αυξημένη καύση θερμίδων, αλλά και σε αυξημένη διάσπαση του λίπους.
  • Όσο πιο συχνά... τόσο πιο καλά! Για μία ακόμη φορά ανατρέπεται ο μύθος ότι για να χάσετε πρέπει να πεινάσετε. Τα μικρά & συχνά γεύματα είναι το μυστικό για μία σωστή διατροφή.
    Οι λόγοι είναι οι εξής:
    • Πρόσληψη όλων των αναγκαίων θρεπτικών συστατικών σε σταθερά χρονικά διαστήματα.
    • Συνεχής ενεργοποίηση του μεταβολισμού και μειωμένη αποθήκευση λίπους.
    • Σταθεροποίηση των επιπέδων ινσουλίνης & γλυκόζης
    • Έλεγχος του αισθήματος πείνας και κορεσμού.

Β) Σφριγηλό και όμορφο δέρμα & Λαμπερά μαλλιά

Η «Ομορφιά ξεκινάει από μέσα μας» και η ισορροπημένη διατροφή αποτελεί σύμμαχο της ομορφιάς, εφόσον εφοδιάζει τον οργανισμό με καύσιμα απαραίτητα για τη λειτουργία του. Είναι γεγονός ότι κάθε όργανο ή ιστός του σώματος έχει ανάγκη από υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, λίπη, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, Στον παραπάνω κανόνα τα μαλλιά και το δέρμα δεν αποτελούν εξαίρεση!!

Σε ένα κεφάλι κατά μέσο όρο υπάρχουν 200.000 περίπου τρίχες. Η τριχόπτωση αρχίζει να υφίσταται, όταν ξεπεραστεί το όριο των 80-100 τριχών που χάνονται καθημερινά. Ασθένειες, φάρμακα, ορμονικές διαταραχές, άγχος, ηλικία και κληρονομικότητα είναι οι παράγοντες εκείνοι που συντελούν στην πτώση των μαλλιών. Όμως, την πιο σημαντική και συχνή αιτία της τριχόπτωσης αποτελεί η έλλειψη βασικών θρεπτικών συστατικών από τον οργανισμό. Η ελλιπής πρόσληψη βιταμινών και μετάλλων από τη διατροφή, η απότομη απώλεια βάρους και η ελλιπής εν

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία