Ειδήσεις

Θα ήθελα να φτάσω τα 50 κιλά αλλά να χάσω λίπος και από την κοιλιά

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

 
Ερώτηση: Γεια σας. Είμαι 20 ετών, γύρω στα 47 κιλά με ύψος 1,57. Θα ήθελα να φτάσω τα 50 κιλά αλλά να χάσω λίπος και από την κοιλιά. Μπορείτε να με βοηθήσετε; 

Απάντηση: Κάποιες συμβουλές για τη μείωση του κοιλιακού λίπους είναι οι παρακάτω:

  • Καθημερινή λήψη πρωινού
  • Μικρά και συχνά γεύματα.
  • Πίνετε καθημερινά 3-4 ποτήρια πράσινο τσάι το οποίο είναι πλούσιο σε κατεχίνες: είναι φυσικά αντιοξειδωτικά του τσαγιού, που σύμφωνα με έρευνες ενισχύουν το μεταβολισμό και συμβάλλουν στη μείωση του σπλαγχνικού (κοιλιακού) λίπους.
  • Προτιμήστε τρόφιμα ολικής αλέσεως
  • Καταναλώνετε καθημερινά 3 μερίδες γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά (γάλα, γιαούρτι, τυρί)
  • Καταναλώνετε 2-3 φορές εβδομαδιαία ψάρια: η υψηλή περιεκτικότητα των ψαριών σε ω-3 λιπαρά οξέα βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη, η οποία βοηθά στην ενδυνάμωση των μυών και στη μείωση του λίπους της κοιλιάς.
  • Καταναλώνετε τουλάχιστον 1-2 φορές την εβδομάδα όσπρια: Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, δύο θρεπτικά στοιχεία που σταθεροποιούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.
  •  Αυξημένη πρόσληψη (8-10 ποτήρια καθημερινά) υγρών (νερό, χυμοί, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ημίπαχο γάλα, τσάι, ροφήματα κρόκου κοζάνης).
  • Συστηματική φυσική δραστηριότητα (30 λεπτά καθημερινά είναι αρκετά).

Τίνα Καραΐσκου
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
tinakaraiskou(a)gmail.com
 

 Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,
θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία