Τέσσερα απλά βήματα για πιο υγιεινή διατροφή Συμβουλές & Tips

Για την καλύτερη υγεία και την διαχείριση του βάρους σας.

 

Τέσσερα απλά βήματα  μπορούν να σας βοηθήσουν να ακολουθήσετε ένα πιο υγιεινό και θρεπτικό  πρόγραμμα διατροφής:

  1. Καταναλώστε τροφές με χαμηλότερα λιπαρά, όπως άπαχο κρέας και τρόφιμα  που δεν είναι τηγανητά. Αποφύγετε ανθυγιεινά έλαια και το βούτυρο, καθώς  και τα πλήρη σε λιπαρά γαλακτοκομικά.
  2. Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ. Προτιμήστε να καταναλώνεται κρασί ή μπύρα, που είναι χαμηλότερα σε θερμίδες και με περισσότερα οφέλη για την υγεία σας. Πάντα με μέτρο!!
  3. Αποφύγετε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, όπως γλυκά.  Αντ ’αυτού καταναλώστε άφθονα φρούτα.
  4. Προσέξτε το αλάτι στην διατροφή σας και την περιεκτικότητα των συσκευασμένων τροφίμων σε νάτριο. Χρησιμοποιείστε στο φαγητό σας περισσότερα μπαχαρικά και βότανα ώστε να νοστιμίσει.

Δήμητρα Σταμούλη
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, ΒSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Χολαργός
dhmhtra_stam(a)hotmail.com

 

Δείτε επίσης

Κρητικά παξιμάδια | Ιδανικά για κάθε ώρα της ημέρας

Κρητικά παξιμάδια | Ιδανικά για κάθε ώρα της ημέρας

Η αναγνώριση  της  υψηλής θρεπτικής αξίας των κρητικών παξιμαδιών είναι αποδεκτή, μιας και όπως το ψωμί βρίσκονται στη βάση της Πυραμίδας της Μεσογειακής Διατροφής, γεγονός που συνιστά την καθημερινή κατανάλωσή τους.!

Πως να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά!

Πως να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά!

Η επίπεδη κοιλιά είναι ένα θέμα που αφορά πολύ κόσμο καθώς ποιος δεν θα ήθελε να έχει επίπεδη κοιλιά έτσι ώστε να δείχνει υπέροχα σε ένα στενό φόρεμα ή έτσι ώστε να μην ρουφάει την κοιλιά του. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία