Ειδήσεις

Τέσσερα απλά βήματα για πιο υγιεινή διατροφή Συμβουλές & Tips

Για την καλύτερη υγεία και την διαχείριση του βάρους σας.

 

Τέσσερα απλά βήματα  μπορούν να σας βοηθήσουν να ακολουθήσετε ένα πιο υγιεινό και θρεπτικό  πρόγραμμα διατροφής:

  1. Καταναλώστε τροφές με χαμηλότερα λιπαρά, όπως άπαχο κρέας και τρόφιμα  που δεν είναι τηγανητά. Αποφύγετε ανθυγιεινά έλαια και το βούτυρο, καθώς  και τα πλήρη σε λιπαρά γαλακτοκομικά.
  2. Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ. Προτιμήστε να καταναλώνεται κρασί ή μπύρα, που είναι χαμηλότερα σε θερμίδες και με περισσότερα οφέλη για την υγεία σας. Πάντα με μέτρο!!
  3. Αποφύγετε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, όπως γλυκά.  Αντ ’αυτού καταναλώστε άφθονα φρούτα.
  4. Προσέξτε το αλάτι στην διατροφή σας και την περιεκτικότητα των συσκευασμένων τροφίμων σε νάτριο. Χρησιμοποιείστε στο φαγητό σας περισσότερα μπαχαρικά και βότανα ώστε να νοστιμίσει.

Δήμητρα Σταμούλη
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, ΒSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Χολαργός
dhmhtra_stam(a)hotmail.com

 

Δείτε επίσης

Τα δέκα κορυφαία τρόφιμα για αποτοξίνωση

Τα δέκα κορυφαία τρόφιμα για αποτοξίνωση

Είναι γνωστό και αποδεδειγμένο από πληθώρα μελετών και ερευνών ότι τα υψηλά επίπεδα μόλυνσης είναι συνδεδεμένα  με πολλές περιπτώσεις σοβαρών παθήσεων, κάποιες από τις οποίες τελικά οδηγούν στο θάνατο. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία