Ειδήσεις

Tο τελευταίο διάστημα έχω χάσει 3 κιλά. Τα κιλά τα έχασα με πολύ αυστηρή διατροφή, με αποτέλεσμα να Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

 
Ερώτηση: Tο τελευταίο διάστημα έχω χάσει 3 κιλά. Ήμουν 68 περίπου και θέλω να φτάσω τα 55. Το θέμα είναι πως αυτά τα κιλά τα έχασα με πολύ αυστηρή διατροφή. Δεν τρώω βραδινό και τρώω μόνο πρωινό και μεσημεριανό. Με αποτέλεσμα να πεινάω. Δεν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να χάνω γρήγορα;

Απάντηση

Αυτό που θα σου πρότεινα είναι να επιστρέψεις στην ισορροπημένη διατροφή, η οποία περιέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά, τα οποία ενεργοποιούν το μεταβολισμό σου. Αντίθετα, μην εμπιστεύεσαι υποθερμιδικές δίαιτες μονοφαγίας που εξαντλούν τον οργανισμό σου και οδηγούν στη μείωση του μυϊκού ιστού, με αποτέλεσμα ο οργανισμός μας να ταλαιπωρείται και να κάνει λιγότερες καύσεις. Έτσι, δυσκολευόμαστε να χάσουμε βάρους. Το ιδανικότερο θα ήταν να ακολουθήσετε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής με τρόφιμα από όλες τις ομάδες αλλά και 30 λεπτά καθημερινής φυσικής δραστηριότητας. Για σωστή απώλεια βάρους καλό είναι να ακολουθείς τις παρακάτω συμβουλές:

  • Ξεκινήστε πάντα τη μέρα σας με πρωινό (π.χ. γάλα & δημητριακά ολικής αλέσεως).
  • Αποφύγετε τα τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι.
  • Μη μένετε παραπάνω από 3 ώρες νηστική.
  • Καταναλώστε καθημερινά 2-3 φρούτα & 1-2 σαλάτες.
  • Εβδομαδιαία να τρώτε 2 φορές ψάρι, 2 φορές κοτόπουλο, τα οποία θα συνδυάζετε με άφθονη σαλάτα και 1 φέτα ψωμί πολύσπορο ή καστανό ρύζι ή ζυμαρικά ολικής αλέσεως
  • Εβδομαδιαία να τρώτε 2-3 φορές/όσπριο/λαδερό/ζυμαρικά ολικής αλέσεως, τα οποία θα συνδυάζετε με τυρί χαμηλό σε λιπαρά και 5-6 ελιές.
  • Για βραδινό προτιμάτε τονοσαλάτα ή γάλα/γιαούρτι με δημητριακά ολικής αλέσεως ή σαλάτα με αυγό βραστό & τυρί ή τοστ & σαλάτα.
  • Να πίνετε 2-3 λίτρα υγρών καθημερινά (νερό, τσάι, χυμοί, ημίπαχο γάλα, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ρόφημα κρόκου κοζάνης).
  • Να καταναλώνετε καθημερινά 30γρ. ανάλατων ξηρών καρπών
  • Να πίνετε καθημερινά 2-3 ποτήρια πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες.

Τέλος, είναι σημαντικό να συμβουλευθείς έναν πτυχιούχο διατροφολόγο, ο οποίος λαμβάνοντας υπόψιν τις σωματομετρήσεις σου (βάρος, ύψος, σωματικό λίπος) θα σχεδιάσει ένα πρόγραμμα διατροφής αποκλειστικά προσαρμοσμένο στις δικές σου θρεπτικές απαιτήσεις.

 

Γεωργία Καπώλη
Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, ΜSc
Αντιπρόεδρος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
Επιστημονική Διευθύντρια Κέντρου Διαιτολογικής Υποστήριξης & Μεταβολικού Ελέγχου «ΑΠΙΣΧΝΑΝΣΙΣ» - ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Νεμέας Κορινθίας
kapoli(a)logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,
θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία