Συμβουλεύστε τα παιδιά σας πώς να ζήσουν υγιή ζωή Παιδί

Είναι σημαντικό  το παιδί να ζήσει ένα υγιεινό τρόπο ζωής.

 

Παρακάτω σας δίνουμε μερικές ιδέες από πού μπορείτε να αρχίσετε:

ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΣΩΣΤΑ

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε υγιεινή διατροφή. Ένας από αυτούς είναι η κατανάλωση πολλών φρούτων και λαχανικών κάθε ημέρα. Πολλές έρευνες δείχνουν ότι τα φρούτα και τα λαχανικά είναι κρίσιμα για την προώθηση της καλής υγείας. Τα φρούτα και τα λαχανικά παρέχουν εκείνες τις βιταμίνες και τα ανόργανα άλατα, ίνες, και άλλες ουσίες που είναι σημαντικές για την υγεία τους. Για να καταναλώσουν τα παιδιά σας τη ποσότητα που απαιτείται, οι περισσότεροι άνθρωποι θα πρέπει να αυξήσουν τη ποσότητα φρούτων και λαχανικών που τρώνε αυτήν την περίοδο καθημερινά.

ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ

- Διατηρείτε ένα μπολ με φρέσκα φρούτα σε εμφανές σημείο στη κουζίνα σας
- Τοποθετήστε ένα μικρό κουτί με σταφίδες στη σχολική τσάντα του παιδιού σας 
- Προσθέστε φράουλες (και ως μαρμελάδα), βατόμουρα ή μπανάνες στα δημητριακά, ή τη φρυγανιά του.
- Να ενημερώνεστε συνέχεια πάνω σε θέματα διατροφής και όποτε μπορείτε να μιλάτε και στα παιδιά σας.

ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΤΕ ΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Η σωματική δραστηριότητα είναι σημαντική να ξεκινήσει από μικρή ηλικία. Θα πρέπει να ενθαρρύνετε καθημερινά το παιδί σας να ασκείτε. Η καθημερινή άσκηση των παιδιών σας βοηθάει να ελέγξουν το βάρος τους, να ενισχύσουν τα κόκκαλα τους και τους μυς, να βελτιώσουν τη διανοητική υγεία και τη διάθεσή τους, και να μειώσουν τον κίνδυνο πολλών απειλητικών ασθενειών για τη ζωή τους.

ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ

- Ενθαρρύνετε τα παιδιά σας να ασκούνται τουλάχιστον μια ώρα ημερησίως.

- Δώστε το παράδειγμα με το και οι ίδιοι να ασκείστε και να δείχνετε ένα  ενεργό τρόπο ζωής.

-  Να κάνετε οικογενειακούς περιπάτους και να παίζεται ενεργά παιχνίδια από κοινού

ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕΤΕ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥΣ

Τα χαλασμένα δόντια μπορούν να προκαλέσουν πόνο, ανικανότητα να μπορούν να τρώνε άνετα ή να μασήσουν καλά, και την αμηχανία από τα  αποχρωματισμένα και χαλασμένα δόντια - προβλήματα που μπορούν πολύ να έχουν επιπτώσεις στον αυτοσεβασμό και την ποιότητα της ζωής τους.

ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ

Η αποφυγή όλων των μορφών καπνού θα μειώσει την πιθανότητα ότι τα παιδιά σας θα μεγαλώσουν χωρίς τη χρησιμοποίηση του καπνού και τα ίδια. Τσιγάρα και πούρα, βλάπτουν την υγεία σας και είναι γνωστές ότι προκαλούν τον καρκίνο. Τα μωρά που είναι γύρω από τον καπνό τσιγάρου έχουν τους πιο αδύνατους πνεύμονες από άλλα μωρά. Είναι πιθανότερο να έχουν άλλα προβλήματα υγείας όπως οι μολύνσεις και οι συχνότερες επιθέσεις άσθματος. Ακόμα είναι αποδεδειγμένο ότι μπορεί να προκαλέσει το Σύνδρομο Ξαφνικού Θανάτου Sudden Infant Death Syndrome (SIDS).

ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ

- Μην επιτρέψτε κάπνισμα στο σπίτι ή το αυτοκίνητό σας.

-  Συνεχώς να μιλάτε στα παιδιά σας για την αποφυγή της χρήσης του καπνού

Πηγή:  www.cdc.gov

Δείτε επίσης

Βιταμίνη D για γερά παιδιά

Βιταμίνη D για γερά παιδιά

Το 9% των παιδιών έχουν έλλειψη βιταμίνης D, και 61 % των παιδιών δεν παίρνουν αρκετή βιταμίνη D για την υποστήριξη της υγείας σε τακτική βάση, σύμφωνα με μια μελέτη του 2009 που δημοσιεύθηκε στην «Pediatrics». !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία