Ειδήσεις

Πώς θα μπορέσω να χάσω κιλά ώστε να επανέλθω στα φυσιολογικά μου; Έχω έλλειψη βιταμίνης Β12... Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

 
Eρώτηση: Καλησπέρα. Είμαι 26 χρονών, άνεργη και θέλω να χάσω αρκετά κιλά...Έχω ύψος 1,64 και κιλά 90. Πώς θα μπορέσω να χάσω κιλά ώστε να επανέλθω στα φυσιολογικά μου; Έχω έλλειψη βιταμίνης Β12 και δεν μπορώ να γυμναστώ πέραν του περπατήματος. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων! Αικατερίνη

Απάντηση: Αγαπητή Αικατερίνη,

Ο δείκτης μάζας σώματός σας είναι 33, 5 που σημαίνει ότι είναι πραγματικά πολύ σημαντικό να χάσετε βάρος. Σου παραθέτω κάποιες χρήσιμες διατροφικές συμβουλές οι οποίες μπορούν να σου φανούν ωφέλιμες στην απώλεια βάρους.

Όσον αφορά τη διατροφή σου φρόντισε να μην παραλείπεις γεύματα. Ο οργανισμός χρειάζεται ενέργεια για να κάνει «καύσεις»!

  • Η ημέρα σου να αποτελείται από 2 κυρίως γεύματα (μεσημεριανό, βραδινό) και 2 ενδιάμεσα, με απόσταση 3 ωρών το ένα από το άλλο. Φυσικά δεν πρέπει να παραλείπεις ποτέ το πρωινό σου!
  • Εφοδιάσου με τα κατάλληλα σνακ τα οποία θα καταναλώνεις στο γραφείο: μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως, 1 χούφτα ξηροί καρποί με 1 φρούτο, 1 ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ, 2-3 cream crackers σίκαλης ή 2-3 ρυζογκοφρέτες με 1 μερίδα τυρί, γιαούρτι 2% με 1κ.σ. μέλι, 2 καρύδια και κανέλα, 1 αυγό βραστό και 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.
  • Κατανάλωσε κάτι ελαφρύ τις ώρες του γραφείου και φάε το κυρίως γεύμα σου το βράδυ. Κάποιες επιλογές με ελάχιστο απαιτούμενο χρόνο προετοιμασίας αποτελούν: σάντουιτς με ψωμί σίκαλης, λαχανικά και τόνο/κοτόπουλο/γαλοπούλα, πίτα αραβική με τυρί, γαλοπούλα & λαχανικά, Κρητικός Ντάκος (ντομάτα, φέτα, ελαιόλαδο), 2 σουβλάκια καλαμάκια κοτόπουλο και σαλάτα εποχής, σαλάτα τύπου Σεφ ή Ceasars, 2 αυγά βραστά με 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως και 10 ελιές, τα οποία μπορείς να προετοιμάζεις από το προηγούμενο βράδυ.
  • Προετοίμασε τα γεύματα που επιθυμείς να καταναλώσεις μες στην εβδομάδα και αποθήκευσε τα στην κατάψυξη. Μ’ αυτόν τον τρόπο θα έχεις καθημερινά έτοιμο μαγειρεμένο φαγητό, το οποίο και θα αποτελεί το βραδινό σου γεύμα.
  • Μην ξεχνάς την ενυδάτωση σου! Για να αποφύγεις τις κατακρατήσεις οι οποίες ευθύνονται για τη στασιμότητα ή και την άνοδο του δείκτη της ζυγαριάς κατανάλωνε καθημερινά 10-12 ποτήρια υγρών (νερό, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες, ρόφημα κρόκου Κοζάνης).

Όσον αφορά την έλλειψη βιταμίνης Β12, για να καλύψετε αυτή την έλλειψη θα πρέπει να καταναλώνετε καθημερινώς τροφές που είναι πλούσιες πηγές αυτής της βιταμίνης. Οι επόμενες τροφές είναι πλούσιες σε βιταμίνη Β12. Προσπαθήστε να εντάξετε κάποιες από αυτές στη διατροφή σας.

  1. Συκώτι (Βοδινό)
  2. Ψάρι (Σκουμπρί)
  3. Εμπλουτισμένα δημητριακά
  4. Κόκκινο Κρέας (Βοδινό)
  5. Αυγά (κότας)
  6. Μαλακόστρακα (καβούρια)

Αστέριος Ματσούκας
Τελειόφοιτος Διαιτολόγος – Διατροφολόγος 
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
email : 
astmatsoukas@gmail.com 

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,
θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία