Ειδήσεις

Πως θα βοηθήσω τον σύντροφό μου να κάνει δίαιτα? Συμβουλές & Tips

Χρήσιμες συμβουλές να βοηθήσετε το σύντροφό σας να ξεκινήσει δίαιτα. 

 

Απλές και μικρές συμβουλές θα σου λύσουν το πρόβλημα ώστε να βοηθήσεις διακριτικά τον σύντροφό σου να συνειδητοποιήσει τι είναι καλό για εκείνον, δίνοντας του βέβαια το σωστό παράδειγμα.

  1. Αρχικά δεν πρέπει να τον πιέσεις. Όσο πιέζεις κάποιον, για οτιδήποτε, τόσο δεν θα το κάνει. Ειδικά στο θέμα των κιλών το οποίο για τους περισσότερους είναι ''λεπτό'', θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί. Μπορεί να μην είναι ούτε έτοιμος να αλλάξει διατροφικές συνήθειες ούτε να το θέλει.
  2. Γίνε το σωστό παράδειγμα για εκείνον. Επίλεξε υγιεινά όταν βγείτε για φαγητό, χωρίς να κρίνεις την δική του επιλογή. Στο σπίτι καλό θα είναι να έχεις πάντα φρούτα , λαχανικά , αμυλούχα τρόφιμα όπως ρύζι, μακαρόνια και πρωτεϊνούχα τρόφιμα όπως ψάρι, κοτόπουλο, κιμά, όσπρια κλπ δηλαδή απ' όλα. Αυτή είναι και η σωστή διατροφή, όταν δηλαδή τρώμε λίγο απ ΄όλα. Μπορείς να έχεις φυσικά και καμία σοκολατίτσα ή ποπ κορν καθώς βλέπετε μια ταινία, αυτά όμως θα καταναλωθούν αφού έχετε φάει βραδινό. Συμπέρασμα : Τρώμε απ΄όλα και από λίγο και, πέρα από τα ''έξτρα'' τρόφιμα, φροντίζουμε η καθημερινή μας διατροφή να είναι καλή και πλήρης.
  3. Η υγεία είναι ένα καλός λόγος αλλαγής διατροφικών συνηθειών. Μπορείς να έχεις μια κουβέντα μαζί του σχετικά με την υγεία σας και τι είναι αυτό που θα σας κάνει καλό ή θα ''προλάβει'' οποιαδήποτε παθολογική κατάσταση στο μέλλον. Διάβασε του από το διαδίκτυο για μία υπερτροφή όπως τα Goji berry, ποια είναι τα οφέλη του και δείξε τον ενθουσιασμό σου στην ιδέα του να τα δοκιμάσεις!
  4. Απόφυγε τις παρατηρήσεις και μην τον κρίνεις. Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να πάρει 2 πιτόγυρα με έξτρα πατάτες και σος για να σε κοντράρει. Θυμήσου ότι δεν πρέπει να μαλώσεις μαζί του και θύμισε το και σε αυτόν. Πες του ότι θέλεις να βελτιώσετε τις διατροφικές σας συνήθειες (κι εσύ μαζί δηλαδή) χωρίς όμως να στερείστε εξόδους ή φαγητό από έξω, απλά θα είναι πιο σπάνιο από πριν.
  5. Επισκεφτείτε έναν διαιτολόγο μαζί. Πες του ότι είναι καλό μια φορά στην ζωή μας να επισκεφτούμε έναν διαιτολόγο ώστε να δούμε την κατάσταση θρέψης μας, να κάνουμε λιπομέτρηση αλλά και σωματομετρήσεις ώστε να ξέρουμε τα ιδανικά κιλά για εμάς. Εάν το κάνετε μαζί, θα του είναι πιο ευχάριστο.
  6. Η αγάπη προς τον σύντροφο σου και το ενδιαφέρον σου για εκείνον θα γίνουν αντιληπτά και θα εκτιμηθούν. Όσο προσπαθείς διακριτικά να το βοηθήσεις και όσο δείχνεις την αγάπη σου, δεν θα πάει τίποτα χαμένο! Η αγάπη θα σε κάνει να σεβαστείς τον άνθρωπό σου και τα θέλω του κι εκείνος θα καταλάβει πραγματικά τι χρειάζεται να κάνει. Η αγάπη βοηθά και αλλάζει ακόμα και τον πιο πεισματάρη!


Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Τηλ.: 6979739735
FB Page: Διαιτολόγος Διατροφολόγος Βασιλική Βαγιώτα - Dietitian Nutritionist
e-mail: vaso_vag@hotmail.com

 

 

Δείτε επίσης

Για να χάσετε βάρος δεν χρειάζεται να πείτε το ψωμί – ψωμάκι!

Για να χάσετε βάρος δεν χρειάζεται να πείτε το ψωμί – ψωμάκι!

Είναι σύνηθες φαινόμενο στις μέρες μας, πολλοί άνθρωποι στην προσπάθεια απώλειας βάρους, αυθαίρετα ή παρασυρόμενοι από διαφόρων ειδών διατροφικές φήμες, χωρίς καμιά επιστημονική υπόσταση, να αποκλείουν το ψωμί από το καθημερινό τους διαιτολόγιο, θεωρώντας το ένοχο για την προσθήκη περιττών κιλών.!

Τα δέκα κορυφαία τρόφιμα για αποτοξίνωση

Τα δέκα κορυφαία τρόφιμα για αποτοξίνωση

Είναι γνωστό και αποδεδειγμένο από πληθώρα μελετών και ερευνών ότι τα υψηλά επίπεδα μόλυνσης είναι συνδεδεμένα  με πολλές περιπτώσεις σοβαρών παθήσεων, κάποιες από τις οποίες τελικά οδηγούν στο θάνατο. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία