Πως θα μπορούσα να ακολουθήσω ένα πλάνο να χάσω και να μείνω σταθερή; Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση:  Καλημέρα σας! Eχω ένα θεματάκι με τα κιλά μου. Καταρχάς έχω συνεχώς σκαμπανεβάσματα και δεν μένω σταθερή. Στεναχωριέμαι έτσι μου γυρνάει ανάποδα και αντι να προσπαθω τα παρατάω. Ειμαι 69 κιλά τώρα με 1,61 ύψος. Πως θα μπορούσα να ακολουθήσω ένα πλάνο να χάσω και να μείνω σταθερή? Τι θα πρέπει να τρώω καθημερινά και τί να αποφεύγω εκτός απο γλυκά που το ξέρω?

Απάντηση: Καλησπέρα σας, ο ΔΜΣ σας είναι 26,6 δηλαδή κατατάσσεστε στην κατηγορία του υπέρβαρου. Μια ρεαλιστική απώλεια βάρους είναι στα 10 κιλά. Να θυμάστε πως ο φυσιολογικός ρυθμός απώλειας βάρους είναι 2-4 κιλά το μήνα. Μεγαλύτερη απώλεια σημαίνει ότι θα χάσετε υγρά και μυϊκή μάζα και καθόλου λίπος. Μην ενθουσιάζεστε με την γρήγορη απώλεια βάρους γιατί όσο γρήγορα θα χαθούν τα κιλά τόσο γρήγορα θα επιστρέψουν.

Κάποιες συμβουλές για να υιοθετήσετε ένα πιο υγιεινό μοντέλο διατροφής και θα σας βοηθήσουν στην σταδιακή απώλεια βάρους είναι:

  • Να τρώτε απαραιτήτως καλό και πλήρες πρωινό (π.χ. γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως).
  • Κάντε μικρά και συχνά γεύματα μέσα στην ημέρα
  • Να προτιμάτε τρόφιμα ολικής αλέσεως (π.χ. ζυμαρικά/δημητριακά/ψωμί ολικής αλέσεως, καστανό ή αναποφλοίωτο ρύζι)
  • Να τρώτε καθημερινά 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών
  • Να καταναλώνετε καθημερινά 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά.
  • Καθημερινά να εντάξετε 30 λεπτά άσκηση.
  • Να πίνετε 2-3 λίτρα υγρών καθημερινά (νερό, χυμοί, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ημίπαχο γάλα, τσάι, βιολογικό ρόφημα κρόκου κοζάνης).

Τίνα Καραΐσκου
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, ΒSc
Επιστημονική Συνεργάτης της Ομάδας ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
karaiskou @ logodiatrofis.gr & tinakaraiskou @ gmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία