Ειδήσεις

Ψάρι αλά Σπετσιώτα (πλακί) Ψάρια - Θαλασσινά

Συνταγή για ψάρι, που δεν πρέπει να λείπει από καμία δίαιτα.

 

Χρόνος προετοιμασίας: 10΄
Χρόνος ψησίματος: 1 ώρα


Υλικά για 4 μερίδες
• 1 μεγάλο λευκό ψάρι καθαρισμένο και κομμένο σε φέτες
• 2 κιλά ώριμες ντομάτες
• 2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες
• 1 ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο
• Αλάτι, πιπέρι
• 2 κ.σ. ελαιόλαδο

Εκτέλεση
1. Πλένουμε, ξεφλουδίζουμε και κόβουμε τις ντομάτες σε μία κατσαρόλα. Προσθέτουμε αλάτι, πιπέρι και το σκόρδο και βράζουμε μέχρι να απορροφηθούν τα πολλά υγρά. Λίγο πριν αποσύρουμε το σκεύος από τη φωτιά προσθέτουμε το μαϊντανό.
2. Μεταφέρουμε τη σάλτσα σε ένα ταψί και στρώνουμε από πάνω τις φέτες ψαριών ελαφρά αλατισμένες. Πάνω σε κάθε φέτα απλώνουμε λίγη από τη σάλτσα ντομάτας που κρατήσαμε, πασπαλισμένη με αλατοπίπερο. Προσθέτουμε αρκετό ελαιόλαδο, τοποθετούμε το ταψί σε προθερμασμένο φούρνο και ψήνουμε στους 200°C για 1 ώρα.

Παραλλαγή: Μπορούμε να προσθέσουμε στη σάλτσα ψιλοκομμένα φρέσκα μανιτάρια και πράσινη πιπεριά κομμένη σε λωρίδες για πλουσιότερη γεύση.

 

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ: Το πιάτο των αντιοξειδωτικών και των ωμέγα λιπαρών! Σε αυτό περιλαμβάνεται ποικιλία θρεπτικών συστατικών όπως είναι η βιταμίνη C, η βιταμίνη Ε, το σελήνιο, το λυκοπένιο, η ολευρωπαΐνη, η αλυσίνη, αλλά και τα ω-3 λιπαρά. Η παρουσία του σκόρδου στη συνταγή επαυξάνει τις διατροφικές ιδιότητες του πιάτου, προσδίδοντας αντιμικροβιακή και αντιυπερτασική προστασία. Το σύνολο όλων αυτών των θρεπτικών συστατικών ασκεί πολλαπλές δράσεις καρδιοπροστατευτικού χαρακτήρα και ταυτόχρονα προσφέρει προστασία από διάφορες μορφές καρκίνου.

ΣΥΝΟΛΟ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΜΟΝΑΔΩΝ ORAC ΑΝΑ ΜΕΡΙΔΑ (in vitro):: 1.715

 

 

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία