Ειδήσεις

Τα πρώτα κιλά της εγκυμοσύνης τα έχασα εύκολα, όμως έχει "κολλήσει" η ζυγαριά στα τέσσερα τελευταία Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση: Θα ηθελα και εγω με την σειρα μου, να ζητησω καποιες διατροφικες συμβουλες η' και καποιου ειδους διατροφη, εαν το κρινεται απαραιτητο. εχω γεννησει εδω και ενα χρονο, και παρολο που τα πρωτα κιλα της εγκυμοσυνης τα εχασα ευκολα, εχει "κολλησει" η ζυγαρια στα τεσσερα τελευταια. ειχα κανει περιπου για 7 βδομαδες μια διαιτα, αλλα τιποτα. δεν εχω χρονο να παω σε καποιον διατροφολογο, ουτε και την πολυτελεια να ετοιμαζω πολυ "ιδιαιτερα" γευματα για μενα. να σας ενημερωσω οτι ειναι η δευτερη γεννα. ειμεινα σχετικα πολυ συντομα εγκυος στον δευτερο παιδακι μου(στους 11 μηνες). παιζει ρολο αυτο στην απωλεια των τελευταιων κιλων? ευχαριστω.

Απάντηση: Αγαπητή, η δυσκολία στην απώλεια βάρους δεν οφείλεται στο ότι μείνατε έγκυος σε σύντομο χρονικό διάστημα μετά την πρώτη εγκυμοσύνη. Θα κάνετε κάποιο λάθος στη διατροφή σας το οποίο δεν το αντιλαμβάνεστε ή δεν γνωρίζετε ότι είναι λάθος. Προσπαθήστε να δώσετε βάση στις οδηγίες που ακολουθούν για να «ξεκολλήσει» η ζυγαριά σας.

  • Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα καλό πρωινό, όπως γάλα με δημητριακά ολικής αλέσως ή γάλα με ένα τοστ ή ένα φλιτζάνι φυσικό χυμό με ένα κουλούρι.
  • Συνεχίστε μετά από 3-4 ώρες με ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι.
  • Το μεσημέρι καταναλώστε πρώτα την σαλάτα σας και μετά το γεύμα. Το γεύμα σας δεν πρέπει να είναι ούτε άνοστο, ούτε νερόβραστο. Μάθετε να μαγειρεύετε σωστά και υγιεινά. Πρέπει να μαγειρεύετε 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρια, 1-2 φορές όσπρια, 1-2  φορές λαχανικά, 1 φορά κόκκινο κρέας και 1 φορά ζυμαρικά και δημητριακά. Αποφύγετε να τηγανίζετε τις τροφές σας. Προτιμήστε το ψήσιμο και το μαγείρεμα.
  • Το απόγευμα πιείτε ένα ποτήρι φυσικό χυμό ή καταναλώστε ή γιαούρτι με 1κ.γ. μέλι και 5-8 ανάλατους ξηρούς καρπούς.
  • Το βραδινό σας γεύμα πρέπει να είναι κάτι ελαφρύ, όπως μια σαλάτα με τόνο ή με σαλάτα με ένα βραστό αυγό ή 1 τοστ.
  • Να καταναλώνεις 1,5-2lt υγρών ημερησίως (νερό, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ημίπαχο γάλα, χυμοί, τσάι) για να ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός σου.
  • Να αποφεύγετε την ζάχαρη και το πολύ αλάτι (γαριδάκια, παστά, κονσέρβες).
  • Τέλος αυξήστε, όσο είναι δυνατό, την φυσική σας δραστηριότητα (30 λεπτά καθημερινά).

Τίνα Καραΐσκου
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, ΒSc
Επιστημονική Συνεργάτης της Ομάδας ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
karaiskou @ logodiatrofis.gr & tinakaraiskou @ gmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία