Ειδήσεις

Προσπαθώ πάντα να διατηρήσω το βάρος μου αλλά παίρνω πίσω τα κιλά που χάνω Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση: Καλημέρα σας. Ονομάζομαι Κώστας και είμαι 32 χρονών. Είμαι 1και 93 ύψος και είμαι 93 κιλά. Προσπαθώ πάντα να διατηρήσω το βάρος μου αλλά παίρνω πίσω τα κιλά που χάνω. Έχω κάνει κύριως πρωτεινικες δίαιτες με αποτέλεσμα 15 κιλά μείον αλλά πήρα πίσω τα 7. Θέλω να φτάσω τα 89 με 90 κιλά. Νιώθω συνέχεια να καταπιέζομαι ότι δεν πρέπει να φάω το ένα ή το άλλο. Η διατροφή μου είναι κυρίως με πρωτεΐνες και σαλάτες. Παρ όλα αυτά δεν κατεβαίνει παρακάτω η ζυγαριά. Τι μου συστήνεται;

Απάντηση:

Καλησπέρα σας, σύμφωνα με τη μέθοδο Hamwi το ιδανικό σας βάρος ορίζεται στα 91,5 kg. Από αυτά που μας περιγράφετε φαίνεται πως έχετε μπλοκάρει το μεταβολισμό σας με τις συνεχείς πρωτεϊνικές δίαιτες. Γι’αυτό το λόγο μόλις εντάξετε, υδατανθρακικά γεύματα στη διατροφή σας παίρνετε γρήγορα το χαμένο βάρος.

Η διατήρηση βάρους στηρίζεται στην  εφαρμογή μιας διατροφής που χαρακτηρίζεται από ποικιλία τροφίμων, εξασφαλίζοντας επάρκεια θρεπτικών συστατικών για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Πρέπει να είστε περισσότερο δραστήριος. Όταν ασκείστε, ο μεταβολισμός σας επιταχύνεται. Με τον καιρό η καθημερινή άσκηση χτίζει μυς. ‘Οσο περισσότερους μυς έχετε τόσο ενισχύεται ο μεταβολισμός .

 Επιπλέον, δώστε έμφαση στις ακόλουθες οδηγίες:

  • Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να κάνετε είναι να προσθέσετε το πρωινό στο καθημερινό σας πρόγραμμα για να ξυπνήσετε το μεταβολισμό σας το πρωί (π.χ. γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως).
  • Ένας άλλος τρόπος για να αυξήσουν το μεταβολισμό σας είναι να προσθέσετε τα μπαχαρικά στο φαγητό σας.
  • Όταν σχεδιάζετε τα γεύματα σας πάντα να προσθέσετε στην διατροφή σας ακτινίδια. Τα ακτινίδια είναι γεμάτα από βιταμίνη C, αλλά αν προσθέσετε 500mg την ημέρα στην διατροφή σας μπορεί να κάψετε έως και 39% περισσότερο λίπος όταν ασκήστε.
  • Καταναλώνετε καθημερινά 1-2 φλιτζάνια καφεϊνούχα ροφήματα (ελληνικός ή στιγμιαίος καφές). Tα τελευταία χρόνια πολλές έρευνες αναδεικνύουν την ικανότητα της καφεΐνης να επιταχύνει το μεταβολισμό και να τον διατηρεί υψηλό για τις επόμενες 3 ώρες μετά την κατανάλωσή της. Επιπρόσθετα, η καφεΐνη βοηθά στη λιπόλυση, λόγω του ότι μειώνει την παραγωγή ενός ενζύμου (φωσφοδιεστεράση) που αυξάνει την αποθήκευση λίπους.
  • Να τρώτε περισσότερα μικρά γεύματα στην διάρκεια της ημέρας. Κάθε φορά που τρώτε, βοηθάτε στην αύξηση του μεταβολισμού σας. Όσο περίεργο και αν ακούγεται αυτό, τα πιο συχνά γεύματα μπορούν να ας βοηθήσουν να χάσετε βάρος ή να κρατήσετε σταθερό το βάρος σας.
  • Μην ξεχνάτε την ενυδάτωση σας. Να πίνετε 8-10 ποτήρια υγρών καθημερινά.

Τίνα Καραΐσκου
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, ΒSc
Επιστημονική Συνεργάτης της Ομάδας ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
karaiskou @ logodiatrofis.gr & tinakaraiskou @ gmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία