Ειδήσεις

Πολύσπορο Ψωμί - Να το προτιμήσετε ή Όχι; Τροφογνωσία

Το πολύσπορο ψωμί είναι γνωστό ως η ουσία της ζωής. 

 

Πολύσπορο Ψωμί

Το πολύσπορο ψωμί είναι ψωμί υψηλό σε θρεπτική αξία. Πλούσιο σε πρωτεΐνες, βιταμίνες, υψηλό σε φυτικές ίνες και σίδηρο.

Είναι χαμηλό σε γλυκαιμικό δείκτη ιδανικό για όσους ακολουθούν πρόγραμμα διατροφής κ για όσους πάσχουν από διαβήτη κ πρέπει να προσέχουν την κατανάλωση αμυλοειδών.

Παρασκευάζεται από σιτάρι, σίκαλη, κριθάρι, βρώμη, καλαμπόκι, σπόρους παπαρούνας και ηλιόσπορου.

Τα 100γρ αποδίδουν 285 θερμίδες. Συγκεκριμένα 12γρ. πρωτεϊνών, 46γρ.υδατανθράκων, 4γρ.λίπους και 7γρ.φυτικών ινών.

 

Νικολίνα – Σοφία Μάλλιου
Σύμβουλος Διατροφής

 

 

Δείτε επίσης

Καφές και Διατροφή

Καφές και Διατροφή

Σήμερα, ο καφές κατέχει τη δεύτερη θέση στην κατανάλωση υγρών μετά το νερό και σε όλο τον κόσμο καταναλώνονται περίπου 500 δισεκατομμύρια κούπες ημερησίως. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία