Ειδήσεις

Εχω παρατηρήσει ότι οτιδήποτε φάω μετά το μεσημέρι το παίρνω σε βάρος. Τι να κάνω; Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

 

Ερώτηση: Γεία σας... Είμαι 15 και εχω ύψος 1.56 και κιλά 62, από μικρή ήμουν υπέρβαρη σε σημείο να είμαι 40 κιλά πάνω από το ύψος μου. Ξεκίνησα στίβο και αυτο με βοήθησε να χάσω 20 κιλά χωρίς να κάνω κάποια προσπάθεια. Το καλοκαίρι ξεκίνησα το διαιτολόγιο που έκανε η μητέρα μου με 3 γεύματά την μέρα (πρωί,μεσημέρι,βράδυ) και είδα αποτελέσματα, μετά άρχισα να ελαττώνω το φαγητό περισσότερο. Έκοψα το βραδινό και έτρωγα μόνο πρωί και μεσημέρι. Στη συνέχεια έκοψα λίγο από το μεσημεριανό, έτρωγα μισό πιάτο φαγητό. Πότε δεν στέρησα στον εαυτό μου το γλυκο η κάποιο άλλο φαγητό, όλα τα τρώω από λίγο. Έτρωγα μια φορά την βδομάδα γλυκο και προς έκπληξη μου έχασα 12 κιλά σε λίγους μήνες.... αθλούμαι 3 φορές την εβδομάδα και κάνω 2 ώρες προπόνηση. Δεν μου λείπει το φαγητό άλλα πολλές φορές μπαίνω στον πειρασμό... Εχω παρατηρήσει ότι οτιδήποτε φάω μετά το μεσημέρι με το παίρνω σε βάρος.... Ζυγίζομαι καθημερινά το πρωί που ξυπνάω και αυτο με βοηθάει να ξέρω αν αυτο που έφαγα χθες το πήρα... Ο μεγαλύτερος μου φόβος είναι μήπως κάποια στιγμή κολλήσει η ζυγαριά... Τι να κάνω;


Απάντηση: Το πρώτο που πρέπει να προσέξεις είναι να μην παραλείπεις ποτέ τα γεύματά σου. Αφήνοντας πολλές ώρες τον οργανισμό σου νηστικό, πεινάς περισσότερο και καταναλώνεις μεγαλύτερη ποσότητα, με αποτέλεσμα να πάρεις βάρος. Ακολούθησε αυτό που λέμε μικρά και συχνά γεύματα, για να κάνει καύσεις ο οργανισμός σου.

Αντικατέστησε όλα τα λευκά με προϊόντα ολικής αλέσεως (δημητριακά, ζυμαρικά, ψωμί, καστανό ρύζι), τα οποία είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και επίσης ρυθμίζουν την έκκριση ινσουλίνης, που ενεργοποιεί την αποθήκευση λίπους.

Από το καθημερινό σου διαιτολόγιο, δε θα πρέπει να λείπουν τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, τα οποία είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά και επίσης έχουν χαμηλή θερμιδική αξία.

Μη ξεχνάς να πίνεις άφθονα υγρά (νερό, χυμοί, ημίπαχο γάλα, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, τσάι, ρόφημα κρόκου κοζάνης), δίνοντας έμφαση στο πράσινο τσάι που είναι πλούσιο σε κατεχίνες και βοηθάει στην απώλεια κοιλιακού λίπους. Πολύ σημαντικό είναι να αυξήσεις τη φυσική σου δραστηριότητα.

Νικόλ Τσιάνη
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, BSc
Επιστημονική Ομάδα ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Ιδρυτικό Μέλος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
tsiani(a)logodiatrofis.gr - nikoltsiani(a)hotmail.com

 

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία