Ειδήσεις

Παντζαροσαλάτα Σαλάτες-Dressing

Ιδιαίτερη και γευστική πρόταση για να μειώσετε τη χοληστερίνη σας.

 

ΥΛΙΚΑ (1 μερίδα):

  • 2 παντζάρια
  • 1 Becel pro-activ ελληνικό στραγγιστό
  • 3 καρύδια
  • 1 σκελίδα σκόρδο
  • 1 κουτ. σούπας ελαιόλαδο
  • Ξύδι
  • Ανά 1 μερίδα
  • Ενέργεια(kcal) 266
  • Πρωτεϊνες(g) 15,1
  • Ολικά λιπίδια(g) 15,8
  • Κορεσμένα(g) 1,7
  • Χολιστερίνη(mg) 0
  • Υδατάνθρακες (g) 32,1

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

  1. Βράζετε τα παντζάρια. Όταν κρυώσουν τα κόβετε σε μέτρια κομμάτια.
  2. Προσθέτετε στο γιαούρτι το λάδι, λίγο ξύδι, αλάτι, πιπέρι και το σκόρδο.
  3. Προσθέτετε τα παντζάρια στο μίγμα γιαουρτιού.
  4. Ψιλοκόβετε τα καρύδια και τα προσθέτετε και αυτά στο μίγμα.
  5. Ανακατεύετε καλά και αφήνετε τη σαλάτα στο ψυγείο για 1 ώρα περίπου πριν σερβίρετε.

Μια μερίδα παντζαροσαλάτα αντιστοιχεί στο 33% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης φυτικών στερολών (Σ.Η.Π.*: 2g φυτικών στερολών ή 3 γιαούρτια Becel pro-activ). Για να συμπληρώσετε το 100% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης φυτικών στερολών μπορείτε να φάτε για πρωινό 2 φέτες ψωμί αλειμμένες με 2 κουταλιές (20g) Becel pro-activ προϊόν επάλειψης ή μια φέτα ψωμί αλειμμένη με 1 κουταλιά (10g) Becel pro-activ προϊόν επάλειψης και να πιείτε και ένα ποτήρι Becel pro-activ με γάλα.

*Σ.Η.Π.: Συνιστώμενη Ημερήσια Πρόσληψη

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία