Ειδήσεις

ONE DAY SOLUTION – ΠΡΙΝ ΤΟ ΡΕΒΕΓΙΟΝ Εποχιακά Θέματα

Είναι ωραίο να δείχνεις όμορφη με ή χωρίς το φόρεμά σου. Ορισμένοι συνδυασμοί τροφών (πρωτεΐνες και υδατάνθρακες) μπορεί να προκαλέσουν φούσκωμα στην κοιλιά, λέει η ειδικός.


Γι' αυτό προτείνει να συνδυάζεις τις πρωτεΐνες με λαχανικά και λιπαρά ή τους υδατάνθρακες με λαχανικά και λιπαρά. Απόφυγε τις τροφές που προκαλούν πρήξιμο, όπως φασόλια, μπρόκολο, λάχανο, κολοκυθάκια, ανθρακούχα αναψυκτικά και γλυκαντικές ουσίες και κατανάλωσε τροφές πλούσιες σε νερό (αγγούρι, πεπόνι, σούπα). «Ενυδατώνουν τον οργανισμό και κάνουν πιο επίπεδο το στομάχι», εξηγεί. Η βρομελίνη, ένα πεπτικό ένζυμο που βρίσκεται στον ανανά, επίσης κάνει θαύματα, διασπώντας τις πρωτεΐνες και επιταχύνοντας την πέψη. Έχεις πρόβλημα κατακράτησης υγρών; Αντικατάστησε τις τροφές με πολύ αλάτι (αυτό σημαίνει όλα τα έτοιμα φαγητά) με τροφές πλούσιες σε κάλιο, όπως αβοκάντο και μπανάνες, που θα σε βοηθήσουν να αποβάλλεις το πλεονάζον νερό., όπως επίσης και αρκετό πράσινο τσάι Αν το πρόβλημά σου είναι η δυσκοιλιότητα, οι αδιάλυτες φυτικές ίνες που βρίσκονται στα φρούτα και τα δημητριακά ολικής αλέσεως θα σε ανακουφίσουν. Κι ένα μυστικό: το αφέψημα μέντας μειώνει τα αέρια που προκαλούν φούσκωμα και επιταχύνει την πέψη.

Τι να φας

Πρωινό
Smoothie φρούτων (ροδάκινα, φράουλες, μπανάνα, ανανάς, γιαούρτι)

Μεσημεριανό
Σαλάτα Caesar's με αβοκάντο χωρίς τυρί

Σνακ
Αφέψημα μέντας + αγγούρι

Δείπνο
Σούπα χωρίς αλάτι + σολομό ή κοτόπουλο στον ατμό

 

Αναστασία Δ. Κόκκαλη
Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος B.Sc (Hons), S.R.D.
Μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων
Μέλος British Dietetic Association
Υπεύθυνη Β. Ελλάδος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
anastasiakokkali@hotmail.com

 

 

 

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία