Ειδήσεις

Οι 7 καλύτερες τροφές για επίπεδη κοιλιά Συμβουλές & Tips

Ποιες τροφές σχετίζονται με την πολυπόθητη επίπεδη κοιλιά;

1. Μαύρη σοκολάτα

Εάν θέλετε να φάτε γλυκό κάντε το ,γιατί δεν είναι όλες οι  σοκολάτες απαγορευμένες . Καλής  ποιότητας σκούρα σοκολάτα (οτιδήποτε πάνω από 65% κακάο) είναι πραγματικά πολύ καλή για την υγεία σας . Όπως το αβοκάντο, έτσι και η  σκούρα σοκολάτα περιέχει υγιή μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία μπορεί να συμβάλουν  στην επιτάχυνση του μεταβολισμού. Μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, Σαν Ντιέγκο διαπίστωσε ότι οι ενήλικες που έτρωγαν σοκολάτα είχαν χαμηλότερο ΔΜΣ από αυτούς που δεν έτρωγαν πολύ σοκολάτα. Αλλά προσέξτε τις μερίδες σας: Για να το απολαύσετε διατηρώντας τις  θερμίδες υπό έλεγχο, συνιστάται ένα κομμάτι .

2. Γιαούρτι

Όπως και τα σπαράγγια, έτσι και  το γιαούρτι έχει πολλά οφέλη για το έντερό σας: Περιέχει ευεργετικά προβιοτικά, τα οποία βοηθούν στην διατήρηση της  ισορροπία της  μικροχλωρίδας του εντέρου  και προλαμβάνουν το φούσκωμα. Το γιαούρτι μπορεί επίσης να αυξήσει το αίσθημα της πληρότητας, χάρη στα 17 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά μερίδα  που περιέχει (που είναι σχεδόν τρεις φορές περισσότερη από  του  αυγού!). Δοκιμάστε να το προσθέσετε  το πρωί στο smoothie σας, ή απολαύσετε το με μούρα για ένα απογευματινό σνακ.

3. Τζίντζερ

Αν έχετε πιεί  ποτέ ένα ποτήρι τζιτζιμπύρα ενώ ήσασταν  άρρωστος, θα ξέρετε ότι  το ποτό μπορεί να κάνει θαύματα και  να ηρεμήσει το στομάχι. Η  ρίζα αυτή είναι επίσης καλή  για τη διατήρηση μιας επίπεδης κοιλιάς . Χάρη στις ενώσεις που περιέχει έχει χρησιμοποιηθεί για αιώνες ως μια φυσική θεραπεία για το φούσκωμα, μπορεί επίσης να βοηθήσει στη διαχείριση του βάρους: Σε μια μελέτη του 2012 από το Πανεπιστήμιο Columbia, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι συμμετέχοντες που έπιναν ένα ποτήρι  ζεστό τζίντζερ  αισθάνονταν  πληρέστεροι  μετά από τα γεύματα .Ένας εύκολος τρόπος για να το συμπεριλάβετε στη διατροφή σας είναι να κάνετε ένα τσάι τζίντζερ με ½ κουταλάκι του γλυκού  τριμμένο τζίντζερ και ένα φλιτζάνι ζεστό νερό.

4. Μέντα και χαμομήλι

Αισθάνεστε γεμάτοι  μετά από ένα μεγάλο γεύμα; Ένα  ζεστό φλιτζάνι μέντα ή χαμομήλι μπορεί να βοηθήσει το στομάχι σας. Και οι δύο ποικιλίες χαλαρώνουν  τους μυς σας, διευκολύνοντας την πέψη και βοηθούν  το σώμα σας να διαλύσει  τα αέρια. Τσάι μέντας  μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του φουσκώματος. Και το χαμομήλι μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση του ύπνου, καθώς οι λίγες ώρες  ύπνου έχουν  συνδεθεί με την αύξηση του λίπους της κοιλιάς.

5. Αβοκάντο

Βάλτε  αβοκάντο σε τοστ, ζυμαρικά, μπισκότα η πουτίγκα και η κοιλιά σας θα σας ευχαριστεί. Αυτό το υπέροχο φρούτο (τεχνικά είναι ένα φρούτο) περιέχει 2 γραμμάρια ινών και 4 γραμμάρια μονοακόρεστα λιπαρά, τα οποία μπορεί να βοηθήσουν να κρατήσετε  τα κιλά μακριά. Σε μια πρόσφατη μελέτη, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που έτρωγαν τακτικά αβοκάντο είχαν μικρότερη περίμετρο μέσης από εκείνους που δεν έτρωγαν καθόλου . Και  εκτός από τη διατήρηση της επίπεδης κοιλιάς , το αβοκάντο μπορεί να ωφελήσει το έντερο, πάρα πολύ: Υγιή λίπη όπως το αβοκάντο είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία του εντέρου , δεδομένου ότι επιτρέπει την ευκολία της πέψης. Μπορούν επίσης να βοηθήσουν το σώμα να αυξήσει την απορρόφηση του σε  άλλα θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά.

6. Αμύγδαλα

Για ένα  χωρίς ενοχές σνακ, φτάνει  μια χούφτα αμύγδαλα. Όπως και με την  μαύρη σοκολάτα και το αβοκάντο, περιέχουν  μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, που μπορούν  να βοηθήσουν  το σώμα σας να κάψει λίπος και να καταπολεμήσει την  πείνα. Μια πρόσφατη μελέτη στο περιοδικό International Journal of Obesity διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που κατανάλωναν μια μερίδα αμύγδαλα, ως μέρος μιας δίαιτας χαμηλής σε θερμίδες, έχασαν περισσότερο βάρος από ό, τι εκείνοι που είχαν μια παρόμοια δίαιτα, αλλά είχε ένα βαρύ σνακ υδατανθράκων  αντί για αμύγδαλα.

7. Πράσινο τσάι

Αυτό το αρχαίο ρόφημα  είναι γεμάτο  με σημαντικά αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην καταπολέμηση της φλεγμονής, αυξάνουν  την ενέργεια, και καίνε  λίπος. Και η επιστήμη έχει επανειλημμένα συνδέσει  το πράσινο τσάι με την απώλεια βάρους: Για παράδειγμα, μια μελέτη διαπίστωσε ότι η κατανάλωση πέντε φλιτζανιών  την ημέρα βοήθησε  τους ανθρώπους να χάσουν το διπλάσιο βάρος. Σε άλλη έρευνα , οι ερευνητές εξέτασαν μια  δίαιτα και διαπίστωσαν  ότι εκείνοι που έπιναν πράσινο τσάι έχασαν περισσότερο βάρος από εκείνους που δεν έπιναν καθόλου.

Βιολέττα Τζεμολλάρι
Τελειοφ. Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr 
violettzemollari @ yahoo.com

Δείτε επίσης

Για να χάσετε βάρος δεν χρειάζεται να πείτε το ψωμί – ψωμάκι!

Για να χάσετε βάρος δεν χρειάζεται να πείτε το ψωμί – ψωμάκι!

Είναι σύνηθες φαινόμενο στις μέρες μας, πολλοί άνθρωποι στην προσπάθεια απώλειας βάρους, αυθαίρετα ή παρασυρόμενοι από διαφόρων ειδών διατροφικές φήμες, χωρίς καμιά επιστημονική υπόσταση, να αποκλείουν το ψωμί από το καθημερινό τους διαιτολόγιο, θεωρώντας το ένοχο για την προσθήκη περιττών κιλών.!

Τα δέκα κορυφαία τρόφιμα για αποτοξίνωση

Τα δέκα κορυφαία τρόφιμα για αποτοξίνωση

Είναι γνωστό και αποδεδειγμένο από πληθώρα μελετών και ερευνών ότι τα υψηλά επίπεδα μόλυνσης είναι συνδεδεμένα  με πολλές περιπτώσεις σοβαρών παθήσεων, κάποιες από τις οποίες τελικά οδηγούν στο θάνατο. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία