Ειδήσεις

Οδηγίες διατροφής για μικρούς ήρωες Παιδί


Η διατροφή κατά την παιδική ηλικία κατέχει σημαντική θέση στην ανάπτυξη.

 


Προκειμένου να χτίσετε υγιεινές διατροφικές συνήθειες από μικρή ηλικία καλό είναι να έχετε τα εξής κατά νου:

  • Ακολουθήστε την ίδια διατροφή με τα παιδιά μιας και οι γονείς αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση για τα παιδιά.
  • Μην αποκλείετε από την διατροφή των παιδιών τις τροφές που ζητούν (γλυκά/αλμυρά σνακ), απλά μειώστε την ποσότητα που καταναλώνουν.Να είστε υπομονετικοί με τις τροφές που δεν καταναλώνουν, τα παιδιά θέλουν τον χρόνο τους για να δοκιμάσουν νέες γεύσεις.
  • Προσπαθήστε να τρώτε όλοι μαζί και μάλιστα το ίδιο φαγητό. Παροτρύνεται τα παιδιά να σας βοηθήσουν στα ψώνια και στο μαγείρεμα καθώς και στον σχεδιασμό των γευμάτων.
  • Προσπαθήστε να φτιάχνετε πιάτα με ποικιλία και χρώματα για να φαίνονται πιο δελεαστικά στα μάτια των παιδιών.
  • Μην χρησιμοποιείτε το φαγητό ως μέσο επιβράβευσης ή τιμωρίας.



Γιούλη Φραγκιαδουλάκη
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, BSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Ηράκλειο Κρήτης
Ιδρυτικό Μέλος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
fragiadoulaki@logodiatrofis.gr
 

Δείτε επίσης

Βιταμίνη D για γερά παιδιά

Βιταμίνη D για γερά παιδιά

Το 9% των παιδιών έχουν έλλειψη βιταμίνης D, και 61 % των παιδιών δεν παίρνουν αρκετή βιταμίνη D για την υποστήριξη της υγείας σε τακτική βάση, σύμφωνα με μια μελέτη του 2009 που δημοσιεύθηκε στην «Pediatrics». !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία