Ειδήσεις

Νιώθω άσχημα για το κορμί μου και θέλω να χάσω 7 κιλα όσο πιο γρήγορα γινεται.. Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

 

Ερώτηση:  Γεια σας είμαι φοιτητρια 20 ετών και ειμαι 1.58 και ζυγιζω 56κιλά. Παντα ήμουν στα 48 κιλά αλλα τον τελευταίο καιρό διαβαζω συνεχώς γιατί η σπουδή μου καλώς ή κακώς είναι απαιτητική και δεν μου μένει ελεύθερος χρόνος ούτε καν για να ψωνίσω για το σπίτι τρόφιμα!
Νιώθω άσχημα για το κορμί μου και θέλω να χάσω 7 κιλα όσο πιο γρήγορα γινεται.. Σε 1 μήνα είναι εφικτό; Τι πρόγραμμα διατροφής να ακολουθήσω; Πόσο συχνά να γυμνάζομαι και τι είδους γυμναστική να κάνω;

Απάντηση: Ο φυσιολογικός ρυθμός απώλειας βάρους είναι 2-4 κιλά μηνιαία, προκειμένου να χάνεις λίπος και να διαφυλάξεις την ακεραιότητα του μεταβολισμού και της μυϊκής σου μάζας. Η δίαιτα που θα ακολουθήσεις είναι σημαντικό να ακολουθεί τις βασικές οδηγίες της ισορροπημένης διατροφής.

  • Ξεκίνα με ένα καλό πρωινό, όπως γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως με γάλα με ένα τοστ.
  • Συνέχισε μετά από 3-4 ώρες με ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι.
  • Το μεσημέρι κατανάλωσε πρώτα την σαλάτα σας και μετά το γεύμα. Το γεύμα δεν πρέπει να είναι ούτε άνοστο, ούτε νερόβραστο. Μάθε να μαγειρεύεις σωστά και υγιεινά. Είναι καλό να τρως 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρια, 1-2 φορές όσπρια, 1-2 φορές λαχανικά, 1 φορά κόκκινο κρέας και 1 φορά ζυμαρικά και δημητριακά. Απέφυγε να τηγανίζεις τις τροφές σου. Προτίμησε το ψήσιμο και το μαγείρεμα.
  • Το απόγευμα πιες ένα ποτήρι φυσικό χυμό ή καταναλώστε 2-3 cream crackers σικάλεως με λίγο τυρί ή μπισκότα πολυδημητριακών ή γιαούρτι με μέλι και ξηρούς καρπούς.
  • Το βραδινό γεύμα πρέπει να είναι κάτι ελαφρύ, όπως μια σαλάτα με τόνο ή με σαλάτα με ένα βραστό αυγό ή 1 τοστ.
  • Να πίνεις καθ' όλη την διάρκεια της ημέρας αρκετό νερό, 2-3 ποτήρια πράισνο τσάι, ν' αποφεύγετε την ζάχαρη και το πολύ αλάτι (γαριδάκια, παστά, κονσέρβες).

Καλό θα ήταν να ακολουθείς ένα σχεδιασμένο προσωπικά για εσένα πρόγραμμα διατροφής βασισμένο στις ατομικές σου ανάγκες από κάποιον πτυχιούχο διατροφολόγο.

Έφη Δέδε
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Άνω Λιόσια
Ιδρυτικό Μέλος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
dede(a)logodiatrofis.gr

 Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,
θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον 
Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία