Ειδήσεις

Θα μπορούσατε να μου δώσετε ένα ενδεικτικό μενού για την απώλεια βάρους χωρίς να πεινάσω Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

 
Ερώτηση: Καλησπέρα σας, διαβάζω συνέχεια τις συμβουλές σας και με έχουν βοηθήσει πολύ στην απώλεια βάρους. Αυτή την στιγμή είμαι 59 κιλά και ύψος 1,60 (30 ετών). Γέννησα πριν 1 χρόνο και έχασα ήδη 10 κιλά και θα ήθελα για να επιστρέψω στα κιλά μου να χάσω άλλα 7 κιλά (53 κιλά τα οποία θεωρώ ιδανικά για το ύψος μου-- εσείς τι πιστεύετε?) Γυμνάζομαι 3 φορές την εβδομάδα με ήπια γυμναστική (πιλατες/γιογκα) και εργάζομαι 9-3 σε δουλειά γραφείου (τελείως καθιστική). Πεινάω συνέχεια όλη μέρα και έχω συνέχεια λιγούρες, νοιώθω ότι δεν χορταίνω ότι και να φάω.Ενδεικτικά να σας αναφέρω τι τρώω σε μία ημέρα: στις 8 το πρωί: τόστ +χυμό ή γιαούρτι +μαρμελάδα + δημητριακά ή 2 φέτες ψωμί με μέλι+ταχίνι. Στην δουλειά στις 12 τρώω μια μεγάλη μπαγκέτα με κασέρι+γαλοπούλα+ντομάτα+μαρούλι+βιταμ ή κέικ +μπανάνα. Στις 4:30 που είμαι σπίτι τρώω το μεσημεριανό μου λαδερό/όσπρια/κρέας/ψάρι/κοτόπουλο/σούπα/ +μεγάλη σαλάτα +1 φέτα ψωμί +φέτα ή ελιές. Στη συνέχεια στις 6:30 τρώω φρούτα ή ξ.καρπούς ή 2 μπισκότα και τέλος στις 21:30 τρώω σαλάτα +τόνο ή σαλάτα +κοτόπουλο ή τοστ +γιαούρτι ή τοστ+ σαλάτα. Θεωρείτε ότι είναι υπερβολικά αυτά που τρώω? Θα μπορούσατε σας παρακαλώ πολύ να μου δώσετε ένα ενδεικτικό μενού για την απώλεια βάρους αλλά χωρίς να πεινάσω υπερβολικά. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Απάντηση:
Καλό είναι στο ήδη υπάρχον πρόγραμμα που ακολουθείτε να κάνετε τις εξής αλλαγές:

  • Στο να βάζετε μόνο δημητριακά ολικής αλέσεως, κανέλα και να αποφεύγετε την προσθήκη μαρμελάδας. Αποφύγετε το τοστ και όταν καταναλώνετε ταχίνι, να τρώτε μόνο 1 φέτα ψωμί και να το συνδυάζετε με γάλα.
  • Στη δουλειά αποφύγετε την μπαγκέτα και μπορείτε να την αντικαταστήσετε με 2 φέτες ψωμί πολύσπορο κασέρι+γαλοπούλα+ντομάτα+μαρούλι + 1 φρούτο
  • Στις 6,30 να τρώτε το κανονικό σας φαγητό χωρίς ψωμί
  • Μετά τις 8,30 προσπαθήστε να τρώτε μόνο 1 φρούτο & 30γρ. ανάλατοι ξηροί καρποί
  • Να πίνετε 2-3 λίτρα υγρών καθημερινά (νερό, τσάι, χυμοί, ημίπαχο γάλα, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ρόφημα κρόκου κοζάνης).

Γεωργία Καπώλη
Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, ΜSc
Αντιπρόεδρος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
Επιστημονική Διευθύντρια Κέντρου Διαιτολογικής Υποστήριξης & Μεταβολικού Ελέγχου «ΑΠΙΣΧΝΑΝΣΙΣ» - ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Νεμέας Κορινθίας
kapoli(a)logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,
 θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία