Ειδήσεις

Μπορεί το παιδί μου να καταναλώνει light προϊόντα; Παιδί

Η διατροφή στην παιδική ηλικία είναι ζήτημα θεμελιώδες  για την ανάπτυξη.

 

Αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά χρειάζεται να καταναλώνουν ποικιλία τροφίμων (γαλακτοκομικά προϊόντα, άπαχο κρέας, ψάρι, πουλερικά, τροφές πλούσιες σε άμυλο, ελαιόλαδο, φρούτα, λαχανικά, αβγά, όσπρια και ξηρούς καρπούς), για να εφοδιαστεί ο οργανισμός με τα απαραίτητα μακροθρεπτικά συστατικά όπως πρωτεΐνη, άμυλο, λιπαρά και μικροθρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνες (A,D, C), μέταλλα και ιχνοστοιχεία (σίδηρος, ασβέστιο).

Σε αυτή τη βάση, λοιπόν, που είναι η Πυραμίδα της Μεσογειακής διατροφής, η βιομηχανία των τροφίμων προσφέρει την εναλλακτική λύση των προϊόντων "light". Προκύπτει εύλογα το ερώτημα στους γονείς κατά πόσο είναι ασφαλής η κατανάλωση τροφίμων "light" από παιδιά ηλικίας 4-12 ετών.

Για να χαρακτηριστεί ένα τρόφιμο "light" σημαίνει

  • ότι περιέχει λιγότερα ζωικά λιπαρά
  • ότι δεν περιέχει ζάχαρη, αλλά κάποια τεχνητή γλυκαντική ουσία
  • ή και τα δύο μαζί.

Η Αμερικάνικη Παιδιατρική Εταιρεία (ΑΑP) σε συνεργασία με τις Υγειονομικές Υπηρεσίες των ΗΠΑ αναφέρουν ότι μετά την ηλικία των 2 ετών χρειάζεται να γίνει η μετάβαση από το πλήρες γάλα και το πλήρες γιαούρτι σε ημιάπαχα προϊόντα, δηλαδή γάλα "light" (1.5%) και γιαούρτι "light" (2%) χωρίς επιπρόσθετη ζάχαρη.

Στα γλυκά ή τα αναψυκτικά προϊόντα "light"...

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ: www.activekids.gr

Δείτε επίσης

Βιταμίνη D για γερά παιδιά

Βιταμίνη D για γερά παιδιά

Το 9% των παιδιών έχουν έλλειψη βιταμίνης D, και 61 % των παιδιών δεν παίρνουν αρκετή βιταμίνη D για την υποστήριξη της υγείας σε τακτική βάση, σύμφωνα με μια μελέτη του 2009 που δημοσιεύθηκε στην «Pediatrics». !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία