Ειδήσεις

Λαμβάνω φάρμακα για θεραπεία αγχώδους διαταραχών. Λόγω της θεραπείας αυτής έχω πάρει 20 κιλά Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

 

Eρώτηση: Καλησπέρα σας. Λαμβάνω φάρμακα για θεραπεία αγχώδους διαταραχών και κατάθληψης. Τα φάρμακα είναι effexor, quepin και stedon. Υπάρχουν λιποδυαλύτες που είναι ασφαλή να πάρω όταν πέρνω αυτά τα φάρμακα? λόγο της θεραπείας αυτής έχω πάρει 20 κιλά και κουράζομαι πολύ στην άθληση και δεν χάνω εύκολα κιλά και γίνεται μεγάλη κατακράτηση υγρών. παρακαλώ την βοήθειά σας. Ημουν 48 κιλά, επαγγελματιας αθλήτρια και ύψος 1,57 και τώρα είμαι 65 κιλά , 37 χρονών γυναίκα και έχω αποσυρθεί απο το άθλημα διότι δεν ακολουθεί το σώμα μου. Ακόμη και αν προσέχω την διατροφή μου τα κιλά αυτα δεν φεύγουν με τίποτα, ακόμη και αν κάνω εμετούς. έχω απελπιστεί. Αν δεν υπάρχουν κατάλληλοι λιποδυαλύτες, γνωρίζετε αν υπάρχουν παρόμοια φάρμακα της αγωγής μου που θα μπορούσα να προτείνω στον ιατρό μου να μου τα αλλάξει να χάσω το βάρος εφόσον με έχουν κάνει ετσι η κάποια άλλη εναλλακτική θεραπεία? Η φυσική μου κατάσταση μόνο χειροτερεύει την ψυχικη μου κατάσταση. Σας παρακαλώ για την βοήθειά σας. Ευχαριστώ

Απάντηση:

Η φαρμακευτική αγωγή είναι θέμα γιατρού και καλό είναι να την συνεχίσετε σύμφωνα με την σύστασή. Καλό είναι να μην πάρετε λιποδιαλύτες, αλλά αντίθετα να εμπλουτίσετε τη διατροφή σας με τρόφιμα που ενισχύουν την καύση λίπους και ταυτόχρονα συμβάλλουν στη μείωση του σωματικού βάρους, στην υγεία και στην ευεξία σας.

Συγκεκριμένα:

  1. Πίνετε καθημερινά πράσινο τσάι: Το μυστικό του βρίσκεται στις κατεχίνες, φυσικά αντιοξειδωτικά του τσαγιού, που σύμφωνα με έρευνες ενισχύουν το μεταβολισμό και συμβάλλουν στη μείωση του σπλαγχνικού (κοιλιακού) λίπους.
  2. Καταναλώνετε καθημερινά τρόφιμα ολικής αλέσεως (ψωμί, δημητριακά, ζυμαρικά): η αυξημένη περιεκτικότητά τους σε σύνθετους υδατάνθρακες σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες συνεχίζουν να τροφοδοτούν τον εγκέφαλο σταδιακά με γλυκόζη και μειώνουν το ρυθμό της λιπογένεσης.
  3. Καταναλώνετε καθημερινά 3 μερίδες γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά (γάλα, γιαούρτι, τυρί): Νεότερες επιστημονικές έρευνες δείχνουν ότι η καθημερινή πρόσληψη 3 μερίδων ημίπαχων γαλακτοκομικών, προσδίδουν στον οργανισμό την απαιτούμενη ποσότητα ασβεστίου για τη ρύθμιση του μεταβολισμού και την καύση λίπους. Συγκεκριμένα, όταν η πρόσληψη ασβεστίου από την τροφή είναι υψηλή, αυξάνεται η συγκέντρωσή του στο αίμα με αποτέλεσμα να μειώνεται η έκκριση της ορμόνης καλσιτονίνης, η οποία εμποδίζει τη λιπόλυση και να αυξάνει την αποθήκευση λίπους με τη μορφή τριγλυκεριδίων στο λιπώδη ιστό. Μάλιστα, σε μια μελέτη που έγινε στο Πανεπιστήμιο του Τενεσί διαπιστώθηκε ότι οι παχύσαρκοι ενήλικες που έτρωγαν 3 μερίδες ημίπαχο γιαούρτι την ημέρα σε συνδυασμό με ισορροπημένη διατροφή έχασαν 22% περισσότερο βάρος, 61% περισσότερο σωματικό λίπος και 81% περισσότερο λίπος στο στομάχι από αυτούς που δεν έτρωγαν γιαούρτι.
  4. Καταναλώνετε 2-3 φορές εβδομαδιαία ψάρια: η υψηλή περιεκτικότητα των ψαριών σε ω-3 λιπαρά οξέα βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη, η οποία βοηθά στην ενδυνάμωση των μυών και στη μείωση του λίπους της κοιλιάς.

 

Ιωάννα Βλάχου
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Επιστημονική Συνεργάτης της Ομάδας ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
v.iwanna(a)windowslive.com - vlachou(a)logodiatrofis.gr

  Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,
θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία