Ειδήσεις

Η κόρη μου είναι 65 κιλά. Προσπαθώ να περιορίσω αυτά που τρώει χωρίς να της λείπει τίποτα σαν παιδί Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

 

Eρώτηση: Η κορη μου ειναι 10 χρονων, 1.55 υψος και 65 κιλα. Προσπαθω να περιορισω αυτα που τρωει χωρις να της λειπει τιποτα σαν παιδι. Της εκανα και εξετασεις αιματος και ειναι μια χαρα.

Απάντηση:

Καλησπέρα,
Σύμφωνα με τις καμπύλες ανάπτυξης του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO), η κόρη σας κατατάσσεται στην κατηγορία των παχύσαρκων.

Όταν ένα παιδί πάνω από 9 ετών, είναι παχύσαρκο, συστήνεται η απώλεια του σωματικού βάρους κατά μισό κιλό το μήνα. Ως πρώτο βήμα παρέμβασης για τη μείωση του σωματικού βάρους των παιδιών εφαρμόζεται η προσπάθεια αλλαγής των διατροφικών συνηθειών και η ένταξη της σωματικής δραστηριότητας στην καθημερινότητά τους.

Για να αδυνατίσει η κόρη σας χωρίς να στερηθεί τίποτα θα σας βοηθήσουν τα παρακάτω:
 

  • Να προσπαθεί να καταναλώνει 5 γεύματα ημερησίως.
  • Να τρώει πάντα πρωινό. Η παράλειψη πρωινού είναι μια συνήθεια που σχετίζεται, σύμφωνα με πολλές έρευνες, με την αύξηση του σωματικού βάρους.
  • Να μειώσετε τη ποσότητα φαγητού (κατά ¼)και να περιορίσετε την κατανάλωση γλυκών, αναψυκτικών και αλμυρών σνακ (π.χ πατατάκια)
  • Να καταναλώνει καθημερινά 3-4 μερίδες φρούτων και λαχανικών. Αν δεν της αρέσουν, προσπαθήστε να τα κρύψετε μέσα στα φαγητά (π.χ πουρές πατάτας με καρότο) ή να φτιάχνετε γευστικά smoothies me 2-3 φρούτα.
  • Να καταναλώνει καθημερινά φυτικές ίνες, που βρίσκονται στα φρούτα, στα λαχανικά και στα δημητριακά ολικής άλεσης. Oι ίνες είναι σημαντικές, γιατί προκαλούν κορεσμό και βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου.
  • Να πίνει αρκετή ποσότητα νερού (1,5-2lt/d). Αποφύγετε την κατανάλωση χυμών και αναψυκτικών.
  • Να περιορίζει σε μία ή δύο φορές την εβδομάδα τα γεύματα που παρασκευάζονται εκτός σπιτιού.
  • Να παίρνει μαζί της ένα σνακ (π.χ. ένα τοστ και ένα φρούτο) από το σπίτι για να το τρώει ως δεκατιανό στο σχολείο.
  • Να αυξήσει τη σωματική δραστηριότητα και να μειώσει τις ώρες μπροστά σε τηλεόραση και υπολογιστή.

Τίνα Καραΐσκου
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
tinakaraiskou(a)gmail.com

  Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,
θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία