Ειδήσεις

Κολιοί στο φούρνο με σαλάτα από φρέσκα φασολάκια Ψάρια - Θαλασσινά

Αν είναι…Αύγουστος, βάλτε τον κολιό στο ταψί με φρέσκα φασολάκια και ανάψτε το φούρνο!

Χρόνος προετοιμασίας: 10΄
Χρόνος ψησίματος: 30΄-35΄

Υλικά για 4 μερίδες

  • 8 μέτριους κολιούς καθαρισμένους
  • 500 γραμμ. φρέσκα φασολάκια στρογγυλά
  • ½ ματσάκι ψιλοκομμένο άνηθο
  • 2 φυλλαράκια φρέσκο βασιλικό
  • Χυμό από 1/2 λεμόνι
  • 4 κ.σ. ελαιόλαδο
  • Αλάτι, πιπέρι
  • Λίγη ξερή ρίγανη

Εκτέλεση

  1. Αλείφουμε τους κολιούς με ελαιόλαδο και τους πασπαλίζουμε μέσα κι έξω με αλάτι, πιπέρι και ρίγανη. Τους στρώνουμε σε λαδωμένο ταψί και τους ψήνουμε για 30΄-35΄ στο φούρνο. Εναλλακτικά μπορούμε να ψήσουμε τα ψάρια στο γκριλ ή στα κάρβουνα.
  2. Στο μεταξύ, βράζουμε τα φασολάκια για 10΄ σε ελαφρά αλατισμένο νερό. Τα ξεβγάζουμε σε κρύο τρεχούμενο νερό για να παραμείνουν τραγανά και με έντονο χρώμα και τα στραγγίζουμε καλά. Τα μεταφέρουμε σε μπολ και τα μαρινάρουμε για 15΄ με το ελαιόλαδο, το χυμό λεμονιού και τα μυρωδικά ψιλοκομμένα.
  3. Σερβίρουμε τους κολιούς ζεστούς συνοδεύοντας με τη σαλάτα από φρέσκα φασολάκια.

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ:

Τα ω-3 λιπαρά που περιλαμβάνονται στον κολιό, σε συνδυασμό με τις αντιοξειδωτικές ουσίες που προέρχονται από τα φασολάκια, προστατεύουν αποτελεσματικά από τις καρδιακές παθήσεις και την αθηροσκλήρωση. Τα φασολάκια επίσης είναι πλούσια σε επιμέρους αντιοξειδωτικές ενώσεις όπως είναι το β-καροτένιο, η βιταμίνη C, ο χαλκός και η λουτεϊνη, αλλά και σε φυτικές ίνες, με αποτέλεσμα να προσφέρουν πολλαπλά οφέλη στον ανθρώπινο οργανισμό. Η συγκεκριμένη συνταγή αποδίδει ένα σημαντικό ποσοστό μονάδων ORAC και ταυτόχρονα συμβάλλει στην υγεία του δέρματος, στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας, στην αντιμετώπιση του άσθματος και της αρθρίτιδας. Επιπλέον, προσφέρει σημαντική προστασία από τον καρκίνο του παχέος εντέρου.

ΣΥΝΟΛΟ ORAC ΑΝΑ ΜΕΡΙΔΑ: 3.307

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία