Κεράσια: Πλούσια σε γεύση και θρεπτικά συστατικά Τροφογνωσία

Τα κεράσια είναι από τα πιο ισχυρά και φυσικά αντιοξειδωτικά.

 

Είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, βιταμίνη C και βιταμίνες του συμπλέγματος Β.Επίσης περιέχουν μαγνήσιο, σίδηρο και κάλιο.

Τα οφέλη τους είναι πάρα πολλά. Βοηθούν στην πέψη λόγω των πεπτικών ουσιών που εκκρίνονται όταν τα τρώμε, είναι αποτοξινωτικά για το συκώτι και τα νεφρά, επιβραδύνουν τη γήρανση των κυττάρων λόγω της μελατονίνης που περιέχουν, έχουν αντικαρκινικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

Τα κεράσια είναι επίσης ένας πολύ καλός σύμμαχος σε όσους ακολουθούν ένα υποθερμιδικό πρόγραμμα διατροφής λόγω των χαμηλών τους θερμίδων αλλά και της γλυκιάς τους γεύσης η οποία ικανοποιεί τον ουρανίσκο όταν υπάρχει η επιθυμία για κάτι γλυκό.

Οπότε όταν ακούμε πολλά κεράσια...κρατάμε μεγάλο καλάθι!!!

 

olimpia-liaskaΟλυμπία Λιάσκα
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Τηλέφωνο: 6943475356
olympia-liaska @ hotmail.com

 

Δείτε επίσης

Καφές και Διατροφή

Καφές και Διατροφή

Σήμερα, ο καφές κατέχει τη δεύτερη θέση στην κατανάλωση υγρών μετά το νερό και σε όλο τον κόσμο καταναλώνονται περίπου 500 δισεκατομμύρια κούπες ημερησίως. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία