Καλοκαιρινά σνακ Εποχιακά Θέματα

Τι νόημα θα είχε το καλοκαίρι αν έπρεπε να μετράς μία μία τις θερμίδες και να λες σε όλα όχι;

Αλλά για να μην πάμε και στο άλλο άκρο και χάσουμε κάθε μέτρο, πρέπει να προσέξουμε κάποιες παγίδες που κάνουμε στις διακοπές, με αποτέλεσμα να γυρνάμε πίσω με μερικά κιλάκια παραπάνω.

Τι να αποφύγουμε για να μην πάρουμε κιλά;

  1. Επειδή διακοπές χωρίς αλκοόλ δεν γίνεται προτίμησε την μπύρα ή το κρασί.
  2. Επίσης, ποιος θα μπορούσε να πει όχι σε ένα παγωτό; Οι καλύτερες επιλογές για να διατηρήσεις την σιλουέτα σου είναι το παγωτό που δεν περιέχει πρόσθετη ζάχαρη, αλλά γλυκαντικά από το φυτό στέβια, ή οι γρανίτες και τα σορμπέ.
  3. Αν τα γεύματα σου είναι σε ταβέρνες και μεζεδοπωλεία απέφυγε την κατανάλωση τηγανητών τροφίμων.
  4. Κατανάλωσε άφθονη σαλάτα και φρούτα ώστε να αυξήσεις το αίσθημα κορεσμού και να μην καταφύγεις σε υπερκατανάλωση φαγητού, με αποτέλεσμα το νούμερο της ζυγαριάς σου να ανέβει.
  5. Αύξησε την δραστηριότητα σου όσο περισσότερο μπορείς. Κολύμπα, περπάτα, παίξε ρακέτες και οτιδήποτε άλλο θα σε βοηθήσει να αυξήσεις τις καύσεις σου.

Πόσες θερμίδες πρέπει να έχει το κάθε σνακ περίπου και κάθε πότε πρέπει να τα καταναλώνουμε;

Η κατανάλωση των ημερήσιων θερμίδων μας είναι ανάλογη με το μεταβολισμό του καθενός. Παρ’ όλα αυτά σε μια γενική βάση τα σνακ μας θα πρέπει να κυμαίνονται από 100-200 θερμίδες. Η ποσότητα των σνακ μέσα στην ημέρα εξαρτάται από το είδος της εργασίας, της ημερήσιας ανάγκης σε θερμίδες καθώς και την ένταση της καθημερινότητας. Σε γενικές γραμμές συστήνονται τουλάχιστον δύο σνακ μέσα στην ημέρα. Φυσικά υπάρχει και η επιλογή σνακ με πολύ λιγότερες θερμίδες. Για παράδειγμα, υγιεινά σνακ αποτελούν:

ΣΝΑΚ

ΘΕΡΜΙΔΕΣ

ΕΝΑ ΚΑΡΟΤΟ

30

ΔΥΟ ΚΡΙΤΣΙΝΙΑ ΟΛΙΚΗΣ ΑΛΕΣΕΩΣ

46

100 ΓΡ ΓΙΑΟΥΡΤΙ 2%

57

3 ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΔΑΜΑΣΚΗΝΑ

60

ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΕΝΑ ΦΛΙΤΖΑΝΙ

50

 

Υγιεινά σνακ για όλες τις ώρες, ακόμη και για την παραλία!

ΣΝΑΚ

ΘΕΡΜΙΔΕΣ

Ένα φλιτζάνι σταφύλια

62

10 αμύγδαλα

125

1 Φρούτο εποχής

50-90

Ένα γιαούρτι 2% με ένα φρούτο

210

2 cream crackers σίκαλης  ή δύο κριτσίνια ολικής με μια φέτα τυρί light

150

1 Μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως

90

Φυσικοί χυμοί φρούτων

90-250

Ένα τοστ με γαλοπούλα-τυρι Light

250

Μαργαρίτα Μπουλούμπαση
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Επιστημονική Υπεύθυνη Διαιτολογικής Μονάδας Λόγω Διατροφής Λάρισα (Αλκαζάρ)
mbouloumpasi @ logodiatrofis.gr & mbouloumpasi @ outlook.com

Δείτε επίσης

Αποτοξίνωση μετά τις γιορτές

Αποτοξίνωση μετά τις γιορτές

Καθημερινά ο οργανισμός μας εκτίθεται σε χιλιάδες χημικές ουσίες, είτε από το περιβάλλον (υπεριώδης ακτινοβολία,  μόλυνση, παθητικό κάπνισμα και απότομες αλλαγές της θερμοκρασίας), είτε μέσω της διατροφής μας (αλκοόλ, συντηρητικά, ζάχαρη, υδρογονωμένα λίπη, αντιβιοτικά του κρέατος και φυτοφάρμακα στα φρούτα και τα λαχανικά). !

Σπάστε ένα ρόδι για υγεία και ευημερία

Σπάστε ένα ρόδι για υγεία και ευημερία

Παραμονή πρωτοχρονιάς και μόλις ο νέος χρόνος ανοίξει τις πύλες του, στο κατώφλι όλων των νοικοκυριών σπάμε ένα ρόδι για να κυλήσει η χρονιά γεμάτη υγεία και καλοτυχία.  !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία