Ειδήσεις

Η ομορφιά από... μέσα μας! Ομορφιά

Υγιή νύχια, λαμπερά μαλλιά και δέρμα -  αυτά είναι σημάδια ομορφιάς.

 

Είναι σαφές πως  τα συγκεκριμένα εξωτερικά χαρακτηριστικά μπορούν να πουν ακριβώς για το τι συμβαίνει μέσα στο σώμα σας. Δοκιμάστε να προσθέσετε τα ακόλουθα τρόφιμα στη διατροφή σας για να βελτιώσετε ή και να συντηρήσετε το δέρμα σας, τα μαλλιά και τα νύχια σας σε καλύτερο επίπεδο αλλά και το σώμα σας όμορφο και υγειές.

Σολομός

Η κατανάλωση σολομού αλλά και άλλων λιπαρών ψαριών είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ενισχύσετε την υγεία των μαλλιών και του δέρματος σας. Καταναλώνοντας ψάρι παίρνεται καλή πηγή πρωτεϊνών, απαραίτητων ω-3 λιπαρών οξέων, σίδηρο και βιταμίνη Β12. Τα ωμέγα-3 μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία του δέρματος από τον ήλιο και την υγεία του τριχωτού της κεφαλής.

Καρότα

Αυτό το λαχανικό έχει αξιοσημείωτες αντιγηραντικές ιδιότητες, προάγει την υγεία και την ανάπτυξη των μαλλιών και των νυχιών. Έχει αποδειχθεί πως συμβάλλει στην καταπολέμηση των συμπτωμάτων που σχετίζονται με το διαβήτη. Μπορείτε επίσης να βρείτε τη βήτα-καροτίνη στο σπανάκι, το μπρόκολο, τα μπιζέλια και το μαρούλι.

Ντομάτες

Οι ντομάτες (ανήκουν στα καροτενοειδή) δεν είναι απλώς άλλο ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό - αλλά μια φανταστική τροφή για το δέρμα σας. Είναι πλούσιες με βιταμίνη C, λυκοπένιο και β-καροτένιο. Καταναλώνοντας τροφές πλούσιες σε καροτενοειδή αυξάνετε την προστασία του δέρματός σας από τα ηλιακά εγκαύματα, ειδικά όταν συνδυάζεται με τη βιταμίνη Ε.

Αυγά

Θέλετε δυνατά και υγιή νύχια; Αυτό το νόστιμο προϊόν είναι συσκευασμένο με μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, είναι πολύ εύπεπτο στο σώμα σας  και θα χρησιμοποιηθεί κάθε λίγο από αυτό. Μαζί με την πρωτεΐνη, τα αυγά έχουν επίσης βιταμίνη Α, βιταμίνη Ε, σίδηρο, βιταμίνη Β7 και Β12.

Blueberries

Τα μπλε μούρα έχουν τις υψηλότερες αντιοξειδωτικές ιδιότητες από όλα τα φρούτα και τα λαχανικά. Εκτός από τις ιδιότητες αντι-γήρανσης, τα βατόμουρα βοηθούν και στην καταπολέμηση της ακμής.

Γαλακτοκομικά χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά

Το αποβουτυρωμένο γάλα είναι μια εξαιρετική πηγή ασβεστίου και βιταμίνης D, ένας συνδυασμός που βοηθά στην ενδυνάμωση νυχιών και την προώθηση της ανάπτυξης των μαλλιών. Χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γιαούρτια και τυριά θα σας δώσουν επίσης μια σημαντική ποσότητα ασβεστίου. Αλλά  δεν είναι μόνο αυτό: Αυτά τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι επίσης γεμάτα με πρωτεΐνη, η οποία είναι σημαντική δεδομένου, ότι  ό, τι μαλλιά και τα νύχια μας είναι κατασκευασμένα από αμινοξέα. Αν το αγελαδινό γάλα δεν είναι στις επιλογές σας , το γάλα σόγιας είναι μια καλή εναλλακτική λύση.

Φασόλια

Καταναλώνοντας φασόλια παίρνουμε πρωτεΐνη, ψευδάργυρο και βιοτίνη, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στο να κάνουν τα νύχια λιγότερο εύθραστα και επιρρεπή στο σπάσιμο. Τα φασόλια είναι επίσης ένας ενισχυτής για τα μαλλιά σας με την καταπολέμηση της έλλειψης σε βιοτίνη. Τα περισσότερα όσπρια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, ψευδάργυρο και αντιοξειδωτικά, που μπορούν να αυξήσουν την παραγωγή του κολλαγόνου και να δώσουν στο δέρμα σας μια υγιή λάμψη και ελαστικότητα.

Δήμητρα Σταμούλη,
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, ΒSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Χολαργός
dhmhtra_stam@hotmail.com

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία