Ειδήσεις

Η διαιτα της Έλλη Στάη! Διατροφικό LIFESTYLE

H Έλλη Στάη  κερδίζει θαυμαστές με το καλλίγραμμο σώμα της που μαγνητίζει.

 

Η «Δίαιτα του γραφείου» που ακολουθεί η Έλλη Στάη

ΔΕΥΤΕΡΑ

  • Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα 1,5% ή χυμό και 2 μπάρες δημητριακών
  • Δεκατιανό: 2 φρουτα (ένα είδος) ή χυμός
  • Μεσημεριανό: 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα και 1 σαλάτα εποχής, 1 χυμός
  • Βραδινό: Όσπριο ή λαδερό της επιλογής σου (1 κ.σ. λάδι και ντομάτα), 1 φέτα ψωμί, 4 ελιές, 1 κομμάτι τυρί φέτα

ΤΡΙΤΗ

  • Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα 1,5% ή χυμό, 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης
  • Δεκατιανό: Ανάλατους ξηρούς καρπούς (αμύγδαλα, καρύδια ή φουντούκια)
  • Μεσημεριανό: 1 αραβική πίτα με ζαμπόν και τυρί, σαλάτα εποχής και χυμό
  • Βραδινό: Ζυμαρικά ολικής άλεσης με σάλτσα ντομάτας και τυρί, σαλάτα εποχής

ΤΕΤΑΡΤΗ

  • Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα 1,5% ή χυμό και κράκες ή μπισκότα δημητριακών
  • Δεκατιανό: 1 γιαούρτι 2%
  • Μεσημεριανό: 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα, σαλάτα εποχής, 1 χυμός
  • Βραδινό: Ριζότο με λαχανικά και μανιτάρια και 1 φέτα τυρί κίτρινο με λίγα λιπαρά ή πατατπσαλάτα με 1 κ.σ. μαγιονέζα light

ΠΕΜΠΤΗ

  • Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα 1,5% ή χυμό και 2 μπάρες δημητριακών
  • Δεκατιανό: 2 φρουτα (ένα είδος) ή χυμός
  • Μεσημεριανό: 1 αραβική πίτα με ζαμπόν και τυρί, σαλάτα εποχής και χυμό
  • Βραδινό: Κοτόπουλο ή ψάρι ή κρέας (κατά προτίμηση ψητά) και σαλάτα εποχής, 1 φέτα ψωμί σίκαλης

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

  • Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα 1,5% ή χυμό, 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης
  • Δεκατιανό: Ανάλατους ξηρούς καρπούς (αμύγδαλα, καρύδια ή φουντούκια)
  • Μεσημεριανό: 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα και 1 σαλάτα εποχής, 1 χυμός
  • Βραδινό: Ομελέτα με 2 αυγά και λαχανικά της επιλογής σου, 1 σαλάτα εποχής και 1 φέτα ψωμί σίκαλης

 

Δείτε επίσης

Η μάχη της Selena Gomez με τον Λύκο

Η μάχη της Selena Gomez με τον Λύκο

Η 24χρονη Selena Gomez πάσχει από το αυτοάνοσο νόσημα του Λύκου και ανακοίνωσε ότι θέλει να ξεκουραστεί για τους επόμενους μήνες του τρέχοντος έτους, ώστε να αφοσιωθεί στην υγεία της.!

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία