Ειδήσεις

Γυμνάζομαι κάθε μέρα και τρώω κανονικές ποσότητες αλλά δεν μπορώ να χάσω κιλά. Τί μπορώ να κάνω; Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

 

Ερώτηση: Γειά σας, είμαι 18 χρονών, 77 κιλά και 1.77 ύψος. Γυμνάζομαι κάθε μέρα και τρώω κανονικές ποσότητες αλλά δεν μπορώ να χάσω κιλά. Τί μπορώ να κάνω; Έχω απελπιστεί.

AπάντησηΑγαπητέ, είναι βασικό να αυξήσεις το μεταβολισμό. Η αύξηση του μεταβολισμού σημαίνει ότι το σώμα καίει θερμίδες με μεγαλύτερη ταχύτητα. Έτσι, αν ο μεταβολισμός σου είναι υψηλός, το σώμα σου συνεχίζει να κάνει καύσεις ακόμη και όταν δεν εργάζεσαι σκληρά ή δεν κάνεις γυμναστική. Ένας χαμηλός μεταβολισμός μπορεί να είναι η αιτία για να ξεκινήσεις να παίρνεις βάρος ή να μην χάνεις επειδή προσλαμβάνεις περισσότερες θερμίδες από τι καίει το σώμα σου.

  1. Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να κάνεις είναι να προσθέσεις το πρωινό στο καθημερινό σου πρόγραμμα. Ένα πρωινό με 250 θερμίδες φτάνει για να ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου.
  2. Ένας άλλος τρόπος για να αυξηθεί ο μεταβολισμός είναι να προσθέσεις τα μπαχαρικά στο φαγητό.
  3. Βεβαιώσου ότι παίρνεις αρκετό χρώμιο, βοηθώντας το σώμα να κάψει περισσότερες θερμίδες και να ενισχύει το κάψιμο του λίπους. Τροφές που περιέχουν αρκετό Χρώμιο είναι το κρέας, τα αβγά, οι πράσινες πιπεριές, τα μήλα, οι μπανάνες και το σπανάκι. 120mcg καθημερινά είναι αρκετά για τον οργανισμό να αυξήσει το μεταβολισμό.
  4. Το που τρώτε έχει την ίδια σημασία με το τι τρώτε. Όταν παίρνετε το πρωινό σας δοκιμάστε να είστε κοντά σε κάποιο παράθυρο, ώστε να απορροφήσετε κάποιες ακτίνες του ήλιου. Το έντονο φως αυξάνει το μεταβολισμό σας και σας βοηθά επίσης στην αύξηση των οστών και της μυϊκής δύναμης.
  5. Όταν σχεδιάζετε τα γεύματα σας πάντα να προσθέσετε στην διατροφή σας ακτινίδια. Τα ακτινίδια είναι γεμάτα από βιταμίνη C, αλλά αν προσθέσετε 500mg την ημέρα στην διατροφή σας μπορεί να κάψετε έως και 39% περισσότερο λίπος όταν ασκήστε
  6. Αν θέλετε πραγματικά να προσπαθήσετε για την άμεση αύξηση του μεταβολισμού σας, μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να τρώτε περισσότερα μικρά γεύματα στην διάρκεια της ημέρας. Κάθε φορά που τρώτε, βοηθάτε στην αύξηση του μεταβολισμού σας. Όσο περίεργο και αν ακούγεται αυτό, τα πιο συχνά γεύματα μπορούν να ας βοηθήσουν να χάσετε βάρος ή να κρατήσετε το υγιεινό βάρος.
  1. Έφη Δέδε
    Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Άνω Λιόσια
    Ιδρυτικό Μέλος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
    dede(a)logodiatrofis.gr

    Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

                                     θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

 

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία