Ειδήσεις

Γαύρος στο φούρνο Ψάρια - Θαλασσινά

Απόλαυσε το ψάρι ακόμα και αν δεν το αγαπάς ιδιαίτερα!

 

Υλικά για 4 μερίδες
•    1 κιλό γαύρο καθαρισμένο
•    1 λεμόνι κομμένο σε λεπτές φέτες
•    2 κ.σ. μαϊντανό ψιλοκομμένο
•    Ρίγανη
•    Πιπέρι
•    2 κ.σ. ελαιόλαδο

Εκτέλεση
1.    Καθαρίζουμε και πλένουμε καλά το γαύρο. Τον στεγνώνουμε με χαρτί κουζίνας.
2.    Λαδώνουμε ένα μικρό στρογγυλό ταψί και τον τοποθετούμε ακτινωτά (ή ακολουθώντας το σχήμα του ταψιού).
3.    Στρώνουμε πάνω από το γαύρο τις φέτες λεμονιού και πασπαλίζουμε με  μπόλικη ρίγανη, πιπέρι, μαϊντανό. Περιχύνουμε με το ελαιόλαδο.
4.    Ψήνουμε για 20΄ – 25΄ σε προθερμασμένο φούρνο στους 200οC. Αν χρειαστεί, στην πορεία του ψησίματος προσθέτουμε λίγο νερό.

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ: Μπορεί ο γαύρος να είναι μικρό ψάρι, αλλά προσφέρει σημαντικά οφέλη στον οργανισμό: πρωτεΐνες υψηλής διατροφικής αξίας για δυνατούς μυς, ω-3 λιπαρά για γερή καρδιά και ασβέστιο για δυνατά οστά. Ο συνδυασμός του με τα μυρωδικά, το λεμόνι και το ελαιόλαδο παρέχει υψηλή ποσότητα αντιοξειδωτικών μονάδων ORAC από ουσίες όπως οι βιταμίνες C και Ε, αλλά και τα φλαβονοειδή που ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού.

ΣΥΝΟΛΟ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΜΟΝΑΔΩΝ ORAC ΑΝΑ ΜΕΡΙΔΑ (in vitro): 2.454

 

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία