Ειδήσεις

Πως φεύγει το περιττό λίπος από την περιοχή της κοιλιάς; Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση:  Πως φεύγει το περιττό λίπος από την περιοχή της κοιλιάς; Έχω κάνει τα πάντα και δεν λέει να φύγει.

Απάντηση: Αγαπητή, θα μας ήταν πολύ χρήσιμο να γνωρίζαμε το βάρος και το ύψος σας, ώστε να μπορούσαμε να υπολογίσουμε κατά πόσον αυτό ανήκει στα φυσιολογικά όρια ή όχι.

Ωστόσο, κάποιες γενικές διατροφικές συμβουλές οι οποίες συμβάλλουν στην απώλεια του κοιλιακού λίπους είναι οι κάτωθι:

  • Καταναλώστε καθημερινά 3-4 ποτήρια πράσινο τσάι (οι κατεχίνες που περιέχει ενισχύουν το μεταβολισμό και συμβάλουν στην μείωση του κοιλιακού λίπους).
  • Προτιμήστε για την καθημερινή σας κατανάλωση τρόφιμα ολικής αλέσεως έναντι των λευκών (υπάρχει συσχέτιση κατανάλωσης τροφίμων ολικής αλέσεως και μείωσης περιμέτρου κοιλιάς).
  • Καταναλώστε καθημερινά 3 μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων χαμηλών σε λιπαρά (σύμφωνα με έρευνες, φαίνεται ότι διατροφές που είναι πλούσιες σε ασβέστιο συμβάλλουν στην αύξηση της λιπόλυσης).
  • Καταναλώστε 2-3 φορές την εβδομάδα ψάρια (τα ω3 λιπαρά που περιέχουν βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη η οποία συμβάλλει στη μείωση του κοιλιακού λίπους).
  • Αποφύγετε την κατανάλωση ζάχαρης και τροφίμων με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, όπως είναι το λευκό ρύζι, το ψωμί ή τα λευκά ζυμαρικά.
  • Καταναλώστε ημερησίως 3 μερίδες φρούτων με τη φλούδα τους και όχι με τη μορφή χυμού και 2 μερίδες λαχανικών με τη μορφή σαλάτας σε κάθε κύριο γεύμα σας, δίνοντας προσοχή στην ποσότητα του ελαιόλαδου.
  • Μη παραλείπετε να γυμνάζεστε 30-40 λεπτά ημερησίως.

Ιωάννα Βλάχου
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, BSc
Επιστημονική Συνεργάτης της Ομάδας ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
v.iwanna @ windowslive.com - vlachou @ logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία