Ειδήσεις

Έχω πάρει κιλά που δεν μπορώ να χάσω, Τι να κάνω; Eυχαριστώ! Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...!

 

Ερώτηση: Καλησπέρα, εδώ και δύο χρόνια έχω πάρει κιλά που δεν μπορώ να χάσω. Έφυγα από την Ελλάδα 70 κιλά και είμαι 85. Είμαι 30 χρονών, 1,78. Πέρυσι έσπασα το πόδι μου και πήρα κάποια κιλά αλλά μου φαίνεται αδύνατο να χάσω αυτά που πήρα. Έχω την αίσθηση πως οι σαλάτες δεν βοηθούν γιατί κάνω δουλειά γραφείου. Είναι δύσκολο να μαγειρέψω γιατί δουλεύω πολλές ώρες. Γράφτηκα γυμναστήριο αλλά δεν βλέπω διαφορά. Τι να κάνω; Ευχαριστώ.

Απάντηση: Αγαπητή, Δεν αναφέρεις τι πρόγραμμα εκγύμνασης χρησιμοποιείς. Ενδεικτικώς θα σου αναφέρω ότι για να δεις τη ζυγαριά να πέφτει θα πρέπει το πρόγραμμά σου να περιλαμβάνει, τουλάχιστον για το πρώτο διάστημα, αερόβιες ασκήσεις (τρέξιμο, ποδήλατο, αερόμπικ), οι οποίες αποτελούν εργαλείο ''καύσης'' λόγω της αυξημένης συμμετοχής του λίπους στη παραγωγή ενέργειας. Απ' την άλλη οι ασκήσεις με βάρη (αναερόβιες), οι οποίες συμμετέχουν στην αύξηση μυϊκής μάζας, έχουν το λίπος ως τελευταία επιλογή καυσίμου.
Όσον αφορά τη διατροφή σου φρόντισε να μην παραλείπεις γεύματα. Ο οργανισμός χρειάζεται ενέργεια για να κάνει «καύσεις»!

  • Η ημέρα σου να αποτελείται από 2 κυρίως γεύματα (μεσημεριανό, βραδινό) και 2 ενδιάμεσα, με απόσταση 3 ωρών το ένα από το άλλο. Φυσικά δεν πρέπει να παραλείπεις ποτέ το πρωινό σου!
  • Εφοδιάσου με τα κατάλληλα σνακ τα οποία θα καταναλώνεις στο γραφείο: μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως, 1 χούφτα ξηροί καρποί με 1 φρούτο, 1 ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ, 2-3 cream crackers σίκαλης ή 2-3 ρυζογκοφρέτες με 1 μερίδα τυρί, γιαούρτι 2% με 1κ.σ. μέλι, 2 καρύδια και κανέλα, 1 αυγό βραστό και 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.
  • Κατανάλωσε κάτι ελαφρύ τις ώρες του γραφείου και φάε το κυρίως γεύμα σου το βράδυ. Κάποιες επιλογές με ελάχιστο απαιτούμενο χρόνο προετοιμασίας αποτελούν: σάντουιτς με ψωμί σίκαλης, λαχανικά και τόνο/κοτόπουλο/γαλοπούλα, πίτα αραβική με τυρί, γαλοπούλα & λαχανικά, Κρητικός Ντάκος (ντομάτα, φέτα, ελαιόλαδο), 2 σουβλάκια καλαμάκια κοτόπουλο και σαλάτα εποχής, σαλάτα τύπου Σεφ ή Ceasars, 2 αυγά βραστά με 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως και 10 ελιές, τα οποία μπορείς να προετοιμάζεις από το προηγούμενο βράδυ.
  • Προετοίμασε τα γεύματα που επιθυμείς να καταναλώσεις μες στην εβδομάδα και αποθήκευσε τα στην κατάψυξη. Μ' αυτόν τον τρόπο θα έχεις καθημερινά έτοιμο μαγειρεμένο φαγητό, το οποίο και θα αποτελεί το βραδινό σου γεύμα.
  • Μην ξεχνάς την ενυδάτωση σου! Για να αποφύγεις τις κατακρατήσεις οι οποίες ευθύνονται για τη στασιμότητα ή και την άνοδο του δείκτη της ζυγαριάς κατανάλωνε καθημερινά 10-12 ποτήρια υγρών (νερό, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες, ρόφημα κρόκου Κοζάνης).

Ιωάννα Βλάχου
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
v.iwanna(a)windowslive.com

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία