Ειδήσεις

Έχω κοιλίτσα. Τα πόδια & τα χέρια μου είναι αδύνατα, αλλά έχω extra πόντους στη περιοχή της κοιλιάς. Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση: Γεια σας, είμαι 25 χρονών, 56-58 κιλά και 1,64 ύψος. Γυμνάζομαι 2 φορές την βδομάδα και λίγο σπίτι, τρώω σχετικά σωστά (μαύρο ρύζι, μακαρόνια ολικής, μαύρο ψωμί, λαχανικά, λίγα φρούτα, πίνω αρκετό νερό, δεν τρώω πατατάκια, δεν πίνω αναψυκτικά, πίνω αλκοόλ μια φορά τη βδομάδα και καμιά φορά τρώω έξω σε ταβέρνες). Από μικρή έχω κοιλίτσα. Δηλαδή, τα πόδια μου είναι αδύνατα, τα χέρια μου επίσης αλλά έχω extra πόντους στη περιοχή της κοιλιάς. Όταν ξυπνάω έχω το 1/3 (έτσι όπως το βλέπω πρόχειρα) και κατά την διάρκεια της μέρας αυξάνεται. Δεν είχα ποτέ δυσκοιλιότητα που να δικαιολογεί το φούσκωμα. Από τον Νοέμβριο γυμνάζομαι και περίμενα να δω μια διαφορά, αλλά μόνο τα πόδια μου γυμνάζονται (ή έτσι φαίνεται). Επίσης, δεν μπορώ να φουσκώσω την κοιλιά μου όπως άλλοι άνθρωποι, είναι φουσκωμένη στο μέγιστο δυνατό. Δεν πάει άλλο. Πως εξηγούνται όλα αυτά;

Απάντηση: Αγαπητή,

Η μείωση της αποθήκευσης του κοιλιακού λίπους επιτυγχάνεται δίνοντας έμφαση στις ακόλουθες οδηγίες:

  1. Πίνετε καθημερινά 3-4 ποτήρια πράσινο τσάι (οι κατεχίνες ενισχύουν το μεταβολισμό και συμβάλουν στην μείωση του κοιλιακού λίπους)
  2. Καταναλώνετε καθημερινά τρόφιμα ολικής αλέσεως (υπάρχει συσχέτιση κατανάλωσης τροφίμων ολικής αλέσεως και μείωσης περιμέτρου κοιλιάς)
  3. Καταναλώνετε καθημερινά 3 μερίδες γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά
  4. Καταναλώνετε 2-3 φορές εβδομαδιαία ψάρια (τα ω3 λιπαρά βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη η οποία βοηθά στην μείωση του λίπους της κοιλιάς)
  5. Μικρά και συχνά γεύματα
  6. Καθημερινή πρόσληψη πρωινού
  7. Κατανάλωση τροφίμων από όλες τις ομάδες
  8. Αυξημένη πρόσληψη υγρών
  9. Συστηματική φυσική δραστηριότητα  
  10. Καταναλώνετε καθημερινά 3 μερίδες γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά (γάλα, γιαούρτι, τυρί), δεν υπάρχει πρόβλημα στην κατανάλωση κατσικίσιων γαλακτοκομικών, αρκεί να είναι χαμηλών λιπαρών.Συγκεκριμένα, όταν η πρόσληψη ασβεστίου από την τροφή είναι υψηλή, αυξάνεται η συγκέντρωσή του στο αίμα με αποτέλεσμα να μειώνεται η έκκριση της ορμόνης καλσιτονίνης, η οποία εμποδίζει τη λιπόλυση και να αυξάνει την αποθήκευση λίπους με τη μορφή τριγλυκεριδίων στο λιπώδη ιστό.
  11. Καταναλώνετε 2-3 φορές εβδομαδιαία ψάρια

Έφη Δέδε
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, BSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Άνω Λιόσια
Ιδρυτικό Μέλος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
dede @ logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία