Ειδήσεις

Έχω δοκιμάσει κατά καιρούς διάφορους τρόπους για την απώλεια βάρους Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...!

 

Eρώτηση:  Καλησπέρα. Είμαι 23 χρονών, 80 κιλά και 1,58 ύψος. Έχω δοκιμάσει κατά καιρούς διάφορους τρόπους για την απώλεια βάρους με αποτέλεσμα μετά να έχω περισσότερο από όταν ξεκίνησα. Εσείς τι μου προτείνετε? Ευχαριστώ πολύ. 

Απάντηση: Καλησπέρα, σύμφωνα με το βάρος και το ύψος σας, ο Δείκτης Μάζας Σώματός σας υπολογίζεται στα 32kg/m2 που ανήκετε στην κατηγορία του Παχύσαρκου και θα πρέπει να χάσετε βάρος καθώς όταν κάποιος είναι υπέρβαρος ή παχύσαρκος αντιμετωπίζει αυξημένο κίνδυνο για ασθένειες που σχετίζονται με την παχυσαρκία, όπως σακχαρώδης διαβήτης, υπέρταση, αυξημένη χοληστερίνη, μεταβολικό σύνδρομο, καρδιοπάθεια, εγκεφαλικό και ορισμένες μορφές καρκίνου.

Ένας ρεαλιστικός στόχος απώλειας βάρους για εσάς είναι 12-13 κιλά έτσι ώστε να πλησιάσετε το Δείκτη Μάζας σώματός σας κοντά στα όρια του Φυσιολογικού και να προστατευθείτε από τις συγκεκριμένες ασθένειες.

Οι στερητικές δίαιτες ίσως είναι το πρόβλημά σας, που συχνά οδηγούν σε υπερπρόσληψη βάρους μετά το πέρας τους. Επιπροσθέτως δημιουργούν προβλήματα υποθρεψίας και έλλειψης θρεπτικών συστατικών στον οργανισμό, και έτσι είναι αναποτελεσματικές.

Υιοθετήστε ένα υγιεινό διατροφικό πλάνο που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας, θα είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και δεν θα σας κάνει να στερείστε τίποτα με στόχο για αρχή να χάσετε βάρος και στη συνέχεια να το διατηρήσετε στα φυσιολογικά επίπεδα.

Κάποιες γενικές συμβουλές έτσι ώστε να επιτύχετε αρνητικό ισοζύγιο ενέργειας με αποτέλεσμα την απώλεια βάρους αλλά και βελτίωση του βιοχημικού σας προφίλ είναι:

  • Προτιμήστε ημιάπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα, περιέχουν λιγότερο κορεσμένο λίπος και κατ'επέκταση λιγότερες θερμίδες,
  • Προτιμήστε προϊόντα ολικής άλεσης τα οποία είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, προσφέρουν κορεσμό, μειώνουν την αποθήκευση του λίπους που περιέχουν τα τρόφιμα και βοηθούν στην καλύτερη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα.
  • Κατανάλωσε αρκετά φρούτα και λαχανικά, μειώστε το αλάτι στα τρόφιμα, καταναλώνετε αρκετά υγρά, και προσπαθήστε να εντάξετε το περπάτημα ή κάποιας άλλης μορφής φυσική δραστηριότητα στην καθημερινότητά σας.

Αθανάσιος Μελίστας
Τελειόφοιτος Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Επιστημονικής Ομάδας Logodiatrofis.gr
thanos.melistas(a)gmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,
 θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

 

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία