Ειδήσεις

Έχω αρκετά “ατσούμπαλο” σώμα. Τι να κάνω για να αδυνατίσω; Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση: Έχω αρκετά “ατσούμπαλο” σώμα. Τα κιλά συσσωρεύονται στα χέρια, στους γλουτούς και στα μπούτια. Ζυγίζω 59 κιλά και έχω ύψος 1,60. Το σώμα μου θα είναι πάντα έτσι λόγω γονιδίων; Τι να κάνω για να αδυνατίσω; Θέλω να αλλάξω τον σωματότυπό μου! Να σημειώσω ότι είμαι 26 ετών.

Απάντηση:  Αγαπητή ,

Σύμφωνα με  το  βάρος σου ανήκεις στην κατηγορία του φυσιολογικού βάρους όπως ορίζει και ο  δείκτης μάζας σώματος σου ο οποίος  είναι 23( με όρια 18,5-24,9) . Όπως μας δείχνει και η  εξίσωση Hamwi , η οποία ορίζει το ιδανικό βάρος ανάλογα με το ύψος ,το δικό σου ιδανικό βάρος είναι τα 52κιλά. Οι γνωστοί γυναικείοι σωματότυποι είναι δυο ,στην μια περίπτωση υπάρχει εναπόθεση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς ,και  χαρακτηρίζεται ως σωματότυπος ‘’ μήλο’’ και στην άλλη περίπτωση υπάρχει εναπόθεση λίπους στην περιοχή των γλουτών και χαρακτηρίζεται ως σωαμτότυπος αχλάδι. Υπάρχει συσχέτιση μεταξύ γονιδίων και σωματότυπου καθώς φαίνεται να διαμορφώνεται από τα γονίδια. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς  να τον αλλάξεις ή να τον βελτιώσεις με γυμναστική και δίαιτα.

Σας δίνουμε κάποιες συμβουλές για να πετύχετε τον στόχο σας   :

  • Αρχίστε  την ημέρα σας  με ένα καλό πρωινό, όπως γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως . Η κατανάλωση πρωινού θα βοηθήσει τον μεταβολισμό σας να ενεργοποιηθεί και να κάνει περισσότερες καύσεις ενώ ταυτόχρονα σας δίνει ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας .
  • Καταναλώστε κάθε  3-4 ώρες ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι η ξηρούς καρπούς (που βοηθούν στην μείωση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς) .
  • Να καταναλώνετε πρώτα την σαλάτα και μετά το γεύμα σας.
  • Καταναλώστε  1-2 φορές την εβδομάδα ψάρια
  • Προτιμάτε τρόφιμα ολικής αλέσεως (δημητριακά, ζυμαρικά, καστανό ρύζι, ψωμί πολύσπορο).
  • Αυξήστε την πρόσληψη υγρών.
  • Κατανάλωσε ένα ελαφρύ βραδινό , όπως μια σαλάτα με τόνο ή μια σαλάτα με ένα βραστό αυγό ή 1 τοστ.
  • Να αποφεύγετε  τρόφιμα που έχουν προσθήκη ζάχαρης και αλατιού
  • Και30 min ημερησίως φυσική δραστηριότητα.

Βιολέττα Τζεμολλάρι
Τελειοφ. Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr 
violettzemollari @ yahoo.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία