Ειδήσεις

Ειχα ενα θεμα διατροφικης διαταραχης, τωρα ομως θελω να φτασω τα 52! Ο ειδικός απαντά...

Δεν ξερω ομως απο ποσες θερμιδες πρεπει να μου φτιαξω διατροφολογιο και πως θα το αλλαζω αυτο καθως τo βαρος μου θα πεφτει! Εννοειται οτι γυμναζομαι ! ΥΓ Θελω tips για να τα διατηρησω για ολη μου την ζωη!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

 

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

 

Ερώτηση: Εχω υψος 1.64 και ειμαι 95 κιλα! Πριν 1 χρονο ημουν 64κιλα!! Ειχα ενα θεμα διατροφικης διαταραχης τωρα ομως ειμαι δυνατη και θελω να φτασω τα 52!! Ο στόχος είναι από 95g να φτάσεις τα 52kg στο επιθυμητό βάρος.

Απάντηση: Οι θερμίδες είναι ο Βασικός σου Μεταβολισμός είναι 1669kcal δηλαδή οι θερμίδες που χρειάζεσαι όταν είσαι κλινήρης (ξαπλωμένη σε ένα κρεβάτι και να λειτουργούν μόνο τις ζωτικές σου λειτουργίες όπως αναπνοή, καρδιακή λειτουργία, κυκλοφορία αίματος ,αποβολή ούρων και κοπάνων ), ενώ η συνολική θερμιδική σου πρόσληψη είναι 1900kcal -2200kcal. Για να χάσεις βάρος με ρυθμό 2-4 κιλά μηνιαία, είναι καλό να προσλαμβάνεις καθημερινά γύρω στις 1500kcal. Η βασική αρχή είναι ότι η υγεία σου θα βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό αν αρχικά χάσετε το 10% του σωματικού σας βάρους. Για σωστή απώλεια βάρους καλό είναι να ακολουθείς τις παρακάτω συμβουλές:

  • Ξεκινήστε πάντα τη μέρα σας με πρωινό (π.χ. γάλα & δημητριακά ολικής αλέσεως).
  • Αποφύγετε τα τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι.
  • Μη μένετε παραπάνω από 3 ώρες νηστική.
  • Καταναλώστε καθημερινά 2-3 φρούτα & 1-2 σαλάτες.
  • Εβδομαδιαία να τρώτε 2 φορές ψάρι, 2 φορές κοτόπουλο, τα οποία θα συνδυάζετε με άφθονη σαλάτα και 1 φέτα ψωμί πολύσπορο ή καστανό ρύζι ή ζυμαρικά ολικής αλέσεως
  • Εβδομαδιαία να τρώτε 2-3 φορές/όσπριο/λαδερό/ζυμαρικά ολικής αλέσεως, τα οποία θα συνδυάζετε με τυρί χαμηλό σε λιπαρά και 5-6 ελιές.
  • Για βραδινό προτιμάτε τονοσαλάτα ή γάλα/γιαούρτι με δημητριακά ολικής αλέσεως ή σαλάτα με αυγό βραστό & τυρί ή τοστ & σαλάτα.
  • Να πίνετε 2-3 λίτρα υγρών καθημερινά (νερό, τσάι, χυμοί, ημίπαχο γάλα, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ρόφημα κρόκου κοζάνης).
  • Να καταναλώνετε καθημερινά 30γρ. ανάλατων ξηρών καρπών
  • Να πίνετε καθημερινά 2-3 ποτήρια πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες

Έφη Δέδε
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Άνω Λιόσια
Ιδρυτικό Μέλος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
dede(a)logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

                                    θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία