Ειδήσεις

Εδώ και ένα μήνα ξεκίνησα να εργάζομαι και ήδη έχω πάρει 1 κιλό Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση: Είμαι 33 ετών με ύψος 1,60.Τα τελευταία χρόνια ήμουν πάντα 44 κιλά. Εδώ και ένα μήνα ξεκίνησα να εργάζομαι και λείπω γύρω στις 12 ώρες από το σπίτι, με αποτέλεσμα να πεινάω περισσότερο και να τρώω περισσότερο. Ήδη έβαλα 1 κιλό. Αν και δεν πεινάω, νιώθω συχνά πονοκεφάλους και ζαλάδες. Πιστεύετε ότι μπορεί να παίζει ρόλο και το άγχος ή χρειάζομαι περισσότερο φαγητό; Δεν θέλω να βάλω άλλα κιλά. Ευχαριστώ πολύ!

Απάντηση: Καλησπέρα σας,

Σύμφωνα  με τον   δείκτη  μάζας σώματος σας  ο οποίος  είναι 17,5  (με όρια 18,5-24,9) είστε ελλιποβαρής, αυτό σημαίνει πως το βάρος σας είναι χαμηλότερο από αυτό που θα έπρεπε για το ύψος σας. Όπως μας δείχνει και η  εξίσωση Hamwi, η οποία ορίζει το ιδανικό βάρος ανάλογα με το ύψος ,το δικό σας ιδανικό βάρος είναι τα 52 κιλά. Καλό θα ήταν να μην χάσετε άλλα κιλά, αντίθετα συστήνεται η σταθεροποίηση του βάρους σας  γύρω στα 50-52 κιλά, προκείμενου να διασφαλίζονται όλες οι βιολογικές λειτουργίες του οργανισμού.

Σας δίνουμε κάποιες συμβουλές για μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή :

  • Ξεκινήστε πάντα τη μέρα σας  με πρωινό (π.χ. γάλ με δημητριακά ολικής αλέσεως, κανέλα, φρούτο).
  • Το σύνολο της ημερήσιας διατροφής πρέπει να μοιράζεται σε 3 κυρίως γεύματα και 3 σνακ.
  • Πάντα πρέπει να έχετε  μαζί σας σνακ χαμηλών θερμίδων. Επίλεξε ανάμεσα σε μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως, φρούτα, χυμούς , ημίπαχο γάλα & γιαούρτι, cream-crackers σίκαλης, μπισκότα χωρίς ζάχαρη, ανάλατους ξηρούς  καρπούς.
  • Το φαγητό να συμπληρώνεται με άφθονη σαλάτα.
  • Καθημερινά καταναλώνετε  πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών.
  • Καθημερινά καταναλώνετε  δύο μερίδες γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά.
  • Προτιμήστε  εποχιακά φρούτα και λαχανικά.
  • Καταναλώστε καστανό ρύζι, ψωμί/ζυμαρικά/δημητριακά ολικής αλέσεως και αποφύγετε τα αντίστοιχα  λευκά .
  • Καταναλώστε 1-2 μερίδες ψάρι, 2 μερίδες κοτόπουλο, 1 μερίδα κόκκινο κρέας , 2-3 μερίδες όσπρια/λαδερά, 1 μερίδα ζυμαρικά ολικής αλέσεως την εβδομάδα .
  • Μην παραλείπετε τα γεύματά σας.
  • Να πίνετε  καθημερινά 8-10 ποτήρια νερό και υγρών (νερό, χυμοί, ημίπαχο γάλα, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ρόφημα κρόκου κοζάνης, τσάι).
  • Ακολουθήστε καθημερινή φυσική δραστηριότητα (30 λεπτά ημερησίως).

Βιολέττα Τζεμολλάρι
Τελειοφ. Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr 
violettzemollari @ yahoo.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία