Ειδήσεις

Διατροφή & Καλοκαίρι Εποχιακά Θέματα

Το καλοκαίρι είναι μια ιδανική περίοδος να απαλλλαγούμε απο τα περιττά κιλά.

Αυτό το πετυχαίνουμε ακολουθώντας το πρότυπο της μεσογειακής διατροφής σε συνδιασμό με αυξημένη δραστηριότητα. Για να ακολουθήσετε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής κατά τους καλοκαιρινούς μήνες θα πρέπει :

  • Να εντάξετε το πρωινό γεύμα στη διατροφή σας γιατί ενεργοποιεί τον μεταβολισμό του οργανισμού σας , του παρέχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά , προκαλέι το αίσθημα κορεσμού και σας βοηθάει στο να αποφύγετε τα περιττά τσιμπολογήματα και την κατανάλωση μεγάλης ποσότητας φαγητού μέσα στην ημέρα.
  • Καταναλώστε 10-12 ποτήρια νερο ημερησίως.Το νερό ρυθμίζει την θερμοκρασία του σώματος και εμποδίζει την αφυδάτωση του οργανισμού.Το καλοκαίρι χάνουμε περισσότερα υγρά τα οποία πρέπει να επαναπροσλαμβάνουμε πίνοντας αρκετό νερο και καταναλώνοντας τροφές πλούσιες σε αυτο όπως φρούτα και λαχανικά.
  • Αυξήστε την κατανάλωση μη θερμιδογόνων υγρών, χωρίς προσθήκη ζάχαρης, όπως τσάι , φυσικούς χυμούς φρούτων , σόδα , ελληνικό ή στιγμιαίο καφέ.
  • Ετοιμάστε έξυπνα και υγιεινά σνακ για τις ώρες που θα βρίσκεστε στην παραλία όπως φρέσκα φρούτα , μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως, ρυζογκοφρέτες, cream crackers σίκαλης, ανάλατους ξηρούς καρπούς. Τα σνακ έχουν την ιδιότητα να καθυστερούν την επιθυμία σας για φαγητό.Τα φρούτα ενυδατώνουν τον οργανισμό και του παρέχουν διάφορες βιταμίνες.
  • Αποφύγετε τροφές πλούσιες σε κορεσμένα λιπαρά (γλυκά- παγωτά-βούτυρο-γαριδάκια- σφολιάτες – junk food)
  • Προτιμήστε ψάρια ή κοτόπουλο χωρίς συνοδεύοντας τα με άφθονη σαλάτα και με μικρές ποσότητες ψωμιού ή πατάτας βραστής ή ψητής και περιοριστείτε στις 2-3 μπουκιές ορεκτικών. Η κατανάλωση φρέσκων ψαριών τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα μειώνει τα επίπεδα της κακής χοληστερίνης και συμβάλει στην πρόληψη των καρδιαγγειακών νοσημάτων.
  • Προσοχή στο αλάτι. Ενημερωθείτε μέσω της διατροφικής ετικέτας που υπάρχει σε όλα τα προϊόντα για την ποσότητα αλατιού-σακχάρων και κορεσμένων λιπαρών .
  • Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ και αλκοολούχων ποτών. Αποδίδουν πολλές θερμίδες στον οργανισμό ο οποίος τις μεταβολίζει σε λίπος.

ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ
Η ισορροπία - το μέτρο και η ποικιλία στην διατροφή σας θα ικανοποιήσει τόσο τη γεύση όσο και την σιλουέτα σας.


Παρασκευή Βάσση
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Κ.6970636740 - Τ.2315-517-075

bassh_paraskeyi@yahoo.gr

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία